Ik heb inmiddels gelezen hoe de ranking berekend wordt; ze gaan er vanuit dat de wereld aan de grens ophoudt te bestaan.
Blijkbaar vindt men het in Velsen dus geen probleem, ik denk dat die er trouwens ook niet echt dichtbij wonen, zal meer in Wijk aan zee spelen, die grenzen echt aan Tata.Nee sorry, had het over Velsen. Plaats 21. Amsterdam zal idd geen last hebben van tata
De Mocro Maffia is toch juist vooral actief in Amsterdam?Nee sorry, had het over Velsen. Plaats 21. Amsterdam zal idd geen last hebben van tata
Maar daarom is het toch ook een lijstje op basis van gemiddelden?Ik vind dit soort lijstjes altijd onzin... Want waar de een het liefst in een grote stad woont, moet de ander er niet aan denken en neemt die het feit dat een dorp of een kleine stad minder voorzieningen heeft dan een grote stad voor lief. Denk ook wel dat er een verschil zit in welke levensfase je zit. Iemand van 23 zal het leuk vinden in Amsterdam/Rotterdam, maar met kleine kinderen zal zo iemand dan toch snel naar een kleinere stad/dorp gaan dan drie hoog achter te worden in een grote stad.
De Mocro Maffia is toch juist vooral actief in Amsterdam?
Al lang meer geen hoofd neergelegd idd
Houtplein.Ha, waar zat je in Haarlem?
Ik was op werkbezoek in Arnhem vandaag.
Morgen in Den Bosch trouwens en donderdag in Zwolle, daarna naar Daarlerveen dus ik zwaai nog wel even naar je onderweg.
Waar ligt dat?Dalfsen staat niet op de lijst?
Ja, daar is het inderdaad een grote chaos... (al een jaar of 2)Houtplein.
Waarom is dat dan nog niet aangepast hoe je moet rijden in Google?Ja, daar is het inderdaad een grote chaos... (al een jaar of 2)
Dat is namelijk dan direct een test of je het waardig bent om in Haarlem te mogen komen...Waarom is dat dan nog niet aangepast hoe je moet rijden in Google?
Daar kwam ik snel achter en heb dus mijn, in het westen, veelbeproefde en altijd werkende manier gebruikt om te komen waar ik wil.We doen niet aan Google in Haarlem
En toen is je auto weggesleept?
Haha, je kent me toch slecht.Je was toch niet bij de ING?