Eef de Kip
Well-known member
Ik woon in Haarlem en heb werkelijk 0 overlast van Tata Steel dus ik kan me voorstellen dat dat 30 km verderop idd niet mee speelt.Ze zullen heel gelukkig zijn bij Tata steel in de buurt inderdaad
Ik woon in Haarlem en heb werkelijk 0 overlast van Tata Steel dus ik kan me voorstellen dat dat 30 km verderop idd niet mee speelt.Ze zullen heel gelukkig zijn bij Tata steel in de buurt inderdaad
Dan hebben ze het in de afgelopen 9 jaar aardig laten verloederen daar.Amsterdam aantrekkelijkste stad om te wonen, Emmen hekkensluiter
Als er alleen gekeken wordt naar groen en water in en om de stad, dan is Arnhem de aantrekkelijkste grote stad van Nederland.nos.nl
Het is jammer dat het boek 59 euro kost want ik ben best wel benieuwd naar de kaartjes en cijfers die hieraan ten grondslag liggen. Amsterdam lijkt mij juist een stad die veel te druk is met veel te hoge woonlasten.
Mij hoor je niet zeggen dat Heerlen de beste woonstad van Nederland is maar de Universiteit van Wageningen heeft in 2009 en 2014 nog geconcludeerd dat Heerlen de meest groene gemeente van Nederland was.
Maar dat is een rare conclusie als groen een van de punten is waarop de stad als aantrekkelijk is beoordeeld.Dus de meest groene is blijkbaar iets anders dan meest aantrekkelijke
Velsen staat 21e. Zelfs aantrekkelijker dan Alkmaar en Hoorn, Breda, Arnhem etc.
Hoe ver ligt Velsen er van af?Ik woon in Haarlem en heb werkelijk 0 overlast van Tata Steel dus ik kan me voorstellen dat dat 30 km verderop idd niet mee speelt.
Dat zijn er wel veel, dat helpt normaal gesproken wel bij een gemiddelde.Gemiddelde Nederlander aldus het onderzoek, zeker weer de gemiddelde Nederlander uit de Randstad gevraagd?
weet ik veel, jij had het over Amsterdam, daar reageerde ik opHoe ver ligt Velsen er van af?
Dus zullen er andere punten zijn die zwaarder wegen.Maar dat is een rare conclusie als groen een van de punten is waarop de stad als aantrekkelijk is beoordeeld.
Gemiddelde Nederlander aldus het onderzoek, zeker weer de gemiddelde Nederlander uit de Randstad gevraagd?
Heb je geen aardbevingen.Almere leuker dan Groningen🫤
Dat is dan ook het enige voordeelHeb je geen aardbevingen.
De aardbevingen in stad vallen ook best mee hoor.Heb je geen aardbevingen.
Nee sorry, had het over Velsen. Plaats 21. Amsterdam zal idd geen last hebben van tataweet ik veel, jij had het over Amsterdam, daar reageerde ik op
Plaatselijke FC inclusief aanhang, slecht geisoleerde huizen, iedere dag een andere route van oost naar west, knauwend dialectDat is dan ook het enige voordeel