Hoe was het Kip? Wat hebben jullie uiteindelijk gedaan?
Hoe was het, Eef? En hoe vond de kleine Kip het?
Oh ja, kort verslag. Eerst centrum doorgelopen op ons gemak met de kleine Kip honderduit pratend (wat ik het belangrijkste vind van zo'n dag) over van alles en vooral niks .
Toen op naar de Markthallen (of foodmarket, weet nu eigenlijk nog niet hoe het heet) om ons een uur of anderhalf kwijlend te verlekkeren aan al dat eten. Prachtig gebouw overigens, erg indrukwekkend als je binnen staat en naar boven kijkt. Paar dingen gegeten en geproefd en vervolgens naar de kubuswoningen gegaan. Mooi uitgekiend want alles ligt prima op loopafstand.
Daar nog zo'n woning in geweest, leuk om is rond te lopen.
Ik wilde toen eigenlijk nog een rondvaart door de haven doen maar toen we bij Spido aankwamen was die boot net weg en om nou anderhalf uur te wachten - het was inmiddels aan het regenen - vond ik ook weer net iets te ver gaan. Een watertaxi om bij Hotel NY wat te drinken wilde kippie niet, die wilde liever wat winkelen maar ik zat er niet op te wachten om de rest van de dag tot een uur of 8 te gaan shoppen dus ik stelde voor om dan eerst ff te chillen in de Euromast (papa was ook wel aan een biertje toe) en dan niet te laat weg te gaan om de koopavond mee te pakken.
Uitstekend plan vond ook m'n dochter dus we hebben toe tot een uur of half 7 in de Euromast gezeten. Uitzicht was nu itt de vorige keer uitstekend dus dat was weer super ontspannen.
Een uur of 7 in de stad aangekomen kwam ik erachter dat de koopavond in Rdam op vrijdagavond is, grr, wel nog ff in de Koopgoot bij "Forever 21" geweest, vond ze wel te gek want dat moet een hele hippe winkel zijn (ik weet het niet hoor maar het zal wel) en toen nog een burgertje gegeten bij de Mac tegenover de Beurs en uiteindelijk afgezakt naar het station om ons nog ff vol te gooien bij de Starbucks, je loopt wel leeg maar het is wel lekker, heerlijk mensen kijken in het station trouwens.
Al met al geen spektakelstuk maar toch een heerlijke dag gehad. Een dagje 1 op 1 met je kind raad ik iedereen trouwens aan.