G
Gast
Guest
Klopt, maar de aanleg was al begonnen in de Weimarrepubliek van de jaren '20.Hitler heeft autobahnen aangelegd,.
Klopt, maar de aanleg was al begonnen in de Weimarrepubliek van de jaren '20.Hitler heeft autobahnen aangelegd,.
Tis donker overal.
Spreek voor je eigen parochie!Tis donker overal.
Dat is mooi nu ze zwanger is.Tis donker overal.
Tis donker overal.
Tis donker overal.
Volgende keer effe een PB sturen, Kip. Je hebt de helft gemist. E?n voorbeeldje: Westzeedijk. Was door het park langs de Willemskade terug gelopen naar de Veerhaven. Watertaxi naar Hotel New York. Had die kleine 't jaren later nog over gehad.
Ok dan, morgen weer op pad. Heb iig de foodmarket en die kubuswoningen op het programma, daarna evt met de benenwagen richting Wijnhaven en dan de watertaxi naar Hotel New York. De kleine Kip wil weer naar de Euromast maar ik denk dat er nog wel leukere alternatieven te vinden zijn.
Mochten jullie idee?n hebben, shoot en alvast bedankt.
Ok dan, morgen weer op pad. Heb iig de foodmarket en die kubuswoningen op het programma, daarna evt met de benenwagen richting Wijnhaven en dan de watertaxi naar Hotel New York. De kleine Kip wil weer naar de Euromast maar ik denk dat er nog wel leukere alternatieven te vinden zijn.
Is dat wel geschikt voor de kleine Kip?
:cab:Ik denk het wel, je kan er alles van heel dichtbij bekijken.
... in detail.
Die is ondertussen ook al wegBij de VVV hebben ze mooie shirtjes te koop voor de kleine Kip