Ik denk trouwens dat deze brug nooit meer vervangen wordt. Want in Duitsland heb je de Meyer Werf, een van de grootste ter wereld die mega cruiseschepen bouwt. Als er zo'n schip van hun langs moet, wordt altijd de hele brug gedemonteerd. Dus die hebben last van de brug. En een bus is goedkoop en net zo snel.
Plus dat procedures voor projecten in Duitsland minimaal 2x zo lang duren als in Nederland. Je gelooft het niet maar het is zo.
Ik wil misschien emigreren. Hoe is Geleen als woonstad?
Je hebt er mooie stukken en minder mooie stukken.
Het is niet echt een stad, gewoon een groot dorp.
Ok misschien gewoon maar eens gaan kijken dan.
Ik wil misschien emigreren. Hoe is Geleen als woonstad?
Vanwaar deze stap als ik vragen mag?
Vanwaar deze stap als ik vragen mag?
Het is orienterend hoor...
Maar het komt doordat mijn dochter extreem hooggevoelig is en dat in de Randstad voor steeds meer problemen zorgt. (elektra, kleine ruimtes, mensen, etc). Hiervoor zijn wij op zoek naar meer ruimte rust en deels natuur waar zij zich beter kan ontwikkelen.
Het is orienterend hoor...
Maar het komt doordat mijn dochter extreem hooggevoelig is en dat in de Randstad voor steeds meer problemen zorgt. (elektra, kleine ruimtes, mensen, etc). Hiervoor zijn wij op zoek naar meer ruimte rust en deels natuur waar zij zich beter kan ontwikkelen.
Kijk eens naar de dorpen rondom Geleen/Sittard; Stein, Elsloo, Beek, Neerbeek, etc.
Hartstikke leuk wonen, uitstekende ligging, erg rustig en veel vierkante meters voor je geld. Helemaal als je vergelijkt met de Randstad
Thanx ik heb een schitterend huis gezien in Geleen in Lindenheuvel.
http://www.nieuwetijdskind.com/het-hoogsensitieve-kind/Wat is hoog gevoelig ?