Het Provincie 'maar toch vooral Limburg'-Topic

Satyr

Administrator
Forumleiding
Was het ook leuk geweest als ze kanker hadden vanwege een verkeerd gen? Ik vond het persoonlijk niet erg geslaagd ook/vooral doordat ik er zelf mee te maken heb gehad.

Dan was de grap vast niet gemaakt door Joost. Punt is dat Maastricht een beetje raar is, zeg maar het Leeuwarden van Limburg
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dan was de grap vast niet gemaakt door Joost. Punt is dat Maastricht een beetje raar is, zeg maar het Leeuwarden van Limburg

Dat is vanuit het perspectief van Friesland en Limburg. Vanuit het perspectief van de rest van Nederland zijn Leeuwarden en Maastricht de positieve uitzonderingen in waardeloze provincies.
 

Janssen

Well-known member
Dan was de grap vast niet gemaakt door Joost. Punt is dat Maastricht een beetje raar is, zeg maar het Leeuwarden van Limburg

Kan me voorstellen dat men in Parkstad de stad Maastricht een beetje daar vind, daar hebben ze immers niet allem??l een uitkering.
 

Shayman

New member
Dan was de grap vast niet gemaakt door Joost. Punt is dat Maastricht een beetje raar is, zeg maar het Leeuwarden van Limburg

Zoals je misschien weet heb ik een open hart operatie gehad op m'n 35e en de kans dat dat terug komt is ook aanwezig omdat het een gen-probleempje kan zijn dus ik zie weinig verschil met kanker in zo'n geval.
 

gevegt

Well-known member
Goede grap of niet, het valt me op dat leden die normaal gesproken niet schuwen om er met gestrekte benen in te gaan nu wel een beetje lopen te janken.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
En dat met een grap over een paar Belgen met een afwijking

#jesuismaastricht
 

SanMark.

Well-known member
Goede grap of niet, het valt me op dat leden die normaal gesproken niet schuwen om er met gestrekte benen in te gaan nu wel een beetje lopen te janken.

Er moet sowieso vaker met een gestrekt been gereageerd worden. Slappe gedoe allemaal.
 

Shayman

New member
Goede grap of niet, het valt me op dat leden die normaal gesproken niet schuwen om er met gestrekte benen in te gaan nu wel een beetje lopen te janken.

Ik ga er graag met gestrekt been in maar ik hou me wel afzijdig van het niveau John Het Kanon e.d. maar ieder z'n grens natuurlijk. Zoals aangegeven was dit ook een persoonlijk iets.
 

De Wolf

Well-known member
Groningen heeft de komende 5 jaar geen internationale verbinding. Een bootje heeft de brug bij Leer gesloopt
 

erka

Well-known member
Groningen heeft de komende 5 jaar geen internationale verbinding. Een bootje heeft de brug bij Leer gesloopt

Ja, er dwars doorheen gevaren. Hele spoorbrug kaduuk bij Leer.

Maar goed, we hebben talloze bussen van Flixbus etc., die zullen wel extra ritten maken. Zou me niet verbazen als er straks (tijdelijk) een bus uurdienst op Bremen komt, met doorrijden naar Hamburg of Berlijn. Wordt het er feitelijk beter op. Die trein was toch een dramaboemel.
 

erka

Well-known member
Ik denk trouwens dat deze brug nooit meer vervangen wordt. Want in Duitsland heb je de Meyer Werf, een van de grootste ter wereld die mega cruiseschepen bouwt. Als er zo'n schip van hun langs moet, wordt altijd de hele brug gedemonteerd. Dus die hebben last van de brug. En een bus is goedkoop en net zo snel.
Plus dat procedures voor projecten in Duitsland minimaal 2x zo lang duren als in Nederland. Je gelooft het niet maar het is zo.
 
Bovenaan