Mensen hier ervaring met Online? Lees alleen maar slechte reviews, dus nu twijfel ik heel erg
Het bereik is overal prima.Goede wifi?
Graag gedaan, maar het blijft slechts een mening.Dank jongen 👍
Wifi is afhankelijk van heel veel zaken maar vooral van de apparatuur en je eigen woning. Daar heeft je provider nauwelijks invloed op, enkel door het geleverde materiaal maar volgens mij is dat tegenwoordig nergens slecht.Goede wifi?
Vriend!Maar die waardeer ik.
KPN haat Europa en is Nederlands.Ik had eerst T mobile en daar was ik op zich tevreden over alleen vind ik de aansluitkosten van 67 euro gewoon schandalig, ziggo was ik nooit zo'n fan van en zie dat die ook duurder is geworden dus die valt af. Dus of kpn of 't mobile denk ik dan
Als je een wat nieuwe woning hebt dan zijn waarschijnlijk de plafonds dusdanig dat je wifi signaal er nauwelijks doorheen komt.
KPN haat Europa en is Nederlands.
In ons vorige huis heb ik echt een tijdlang gezocht wat de reden was dat er op de slaapkamer gewoon geen of nauwelijks verbinding was terwijl ik nauwelijks tien meter van de router stond. En achterin de tuin was het signaal perfect...Dat vind ik een nadeel. Voor gewoon internetten op mobiel op een andere verdieping is het geen probleem, maar de hele dag werken en beeldbellen daarvoor is het signaal niet sterk genoeg. Ik zou eigenlijk wifi signaalversterkers willen aanschaffen, maar ik hoor er wisselende verhalen over.
Het schijnt dat ze in Brabant hun hoofdkwartier willen gaan bouwen.Ik haat Nederland ook.