Batigoal
Well-known member
Ik ook! Kan ik altijd Ajax volgen.Ik heb teletekst ook op de telefoon. Niet ergens achteraf, maar op mijn 'bureaublad'.
Ik ook! Kan ik altijd Ajax volgen.Ik heb teletekst ook op de telefoon. Niet ergens achteraf, maar op mijn 'bureaublad'.
mooi, jij bent tenminste een ekte!!Ik ook! Kan ik altijd Ajax volgen.
ESPN heeft de volgende potjes op 24/7 repeat staan:Ik heb nu dus echt geen idee. Kunnen jullie het Ajax programma t/m de winterstop misschien even copy pasten? Weet ik wanneer ik naar de buren moet🫤
ik kijk alleen als ze tegen Heerenveen moeten, weet ik zeker dat Ajax dik en makkelijk wint.ESPN heeft de volgende potjes op 24/7 repeat staan
Ik herinner me nog een 0-1 in de ArenA, deze eeuw zelfs nogGeen hele sterke bank die dag.
Maar dat is al zo lang geleden, had je de 6-5 met Abe ook wel voor kunnen gebruiken. Maar wel knap dat je nog een Heerenveen zege uit het kleurentijdperk hebt gevonden.
Mooi dat het geheugen nog zo goed werkt.Ik herinner me nog een 0-1 in de ArenA, deze eeuw zelfs nog
Dat was tijdperk PranjicIk herinner me nog een 0-1 in de ArenA, deze eeuw zelfs nog
Dat was tijdperk Pranjic
Gewoon googlen.De ekte Ajacied herinnert zich dat dus nog wel.
Niet zo bescheiden. Jij hebt elke Ajax nederlaag in je hoofd zitten inclusief alle bijzonderheden.Gewoon googlen.
Pannenkoek!Ik herinner me nog een 0-1 in de ArenA, deze eeuw zelfs nog
Goed nieuws voor de Ajacieden die de komende tijd niet naar het stadion komen.Goed nieuws voor alle teletekstsupporters!
https://nos.nl/artikel/2496244-nos-teletekst-kan-weer-jaren-door-met-komst-nieuw-systeem
Zou nog snel 819 screenshotten voor het te laat is vanavondGoed nieuws voor de Ajacieden die de komende tijd niet naar het stadion komen.