Het grote tv's, tv-accessoires en kabelboeren-topic

Satyr

Administrator
Forumleiding
Viaplay ook? Dus je downloadt die app, je betaalt en via de app kun je alles naar je tv streamen?
Ja, alle beschikbare kanalen van Viaplay, de getallen hieronder zijn de beschikbare kanalen, dus Viaplay Sports heeft er 82. Films en Series heeft 57 genres waar je uit kunt kiezen, etc.

Als je gewoon tv wilt kijken, kun je ook alle regionale zenders kijken, niet alleen van Nederland, maar ook Belgie en Engeland. Je kunt het clubkanaal van elke Engelse voetbalclub die dat heeft kijken. Teveel om allemaal op te zoeken haha

1111111.png

Sterker, je kunt de app op je (smart) tv zetten. Maar streamen kan ook.

Wij hebben de app op de tv, ik heb de app zelf ook op de PC en telefoon.
 

zwammy

Well-known member
Is dat een beetje simpel te regelen? Ook voor een leek die echt niets van die zooi afweet?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Is dat een beetje simpel te regelen? Ook voor een leek die echt niets van die zooi afweet?
Ja, er is Nederlandse ondersteuning via WhatsApp, 24/7

Het is een kwestie van betalen, installeren, de helpdesk appen en dan zorgen hun dat het werkt op je tv/telefoon/pc. Dat laatste kan even duren, maar ik kreeg na twee uur een appje dat alles het deed.

Ik heb sinds januari 1x een storing gehad en daar reageren ze ook meteen op.
 

Eef de Kip

Well-known member
Nog even Satyr, via die website meld je je aan, je betaalt en dan kun je een app downloaden?
Ik kan die app nl niet vinden in de play store.
 

Eef de Kip

Well-known member
Heet die app Ibo Pro Player?
Die heb ik gedownload. Wat nu?
Ik heb voor de gein een half jaar abonnement genomen, keurig een mail met bevestiging gekregen van
OMNI IPTV Totaal accountinformatie dus in de play store gezocht naar OMNI IPTV Totaal en die app gedownload maar daar gebeurt weinig.
Die ibo player pro heb ik ook gedownload maar daar kom ik ook niet verder mee
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
De pro player moet via whatsapp geactiveerd worden, als het goed is heb je een nummer gekregen bij je mail toen je betaald hebt.
 

Eef de Kip

Well-known member
ja ik was gisteravond al een half uur op mijn telefoon bezig met die uitleg (PDF je dat wordt meegestuurd) toen ik er achter kwam dat ik bezig was met de uitleg voor de TV :rolleyes: .
Alles er afgeflikkerd en vanmiddag nog maar een poging maar de moed zinkt al een beetje in mijn schoenen al ik zie wat er allemaal moet gebeuren.
Het is niet ff een appje downloaden, WW invullen en gaan. Ik zag dat je daarna nog een app moet downloaden en ook weer met inlog account aanvragen, mijn god wat een gedoe.
 

erka

Well-known member
En ondertussen zijn al je gegevens al tig keer doorverkocht aan Russen en Chinezen, Eef. En ik zou even een scan doen naar malware.
 
Bovenaan