Het grote Serie topic!

Batigoal

Well-known member
Heeft hier iemand Tiger King gezien? Schijnt wel een ronduit bizarre serie te zijn, helemaal omdat het reality is.

Zelf ben ik nu bezig met La Casa de Papel (anderhalf seizoen gekeken, leuke serie, maar ik moet me er soms toe zetten om verder te kijken merk ik) en Kingdom (2 seizoenen) gekeken. Vooral Kingdom vond ik erg tof! Die Zuid-Koreanen kunnen wel goed zombiefilms/-series maken, dat bleek ook wel uit Train To Busan.
 

Hankie

Well-known member
Hebben de schaakliefhebbers The Queens Gambit al gekeken? Ik vind het wel een leuke serie.
 

Batigoal

Well-known member
De actrice die Cara Dune speelt in The Mandalorian is door Disney ontslagen omdat ze wat wappie en andere dubieuze tweets heeft verstuurd. Ook nadat ze al door Disney op de vingers was getikt, niet zo handig in deze tijd. Wel jammer voor de serie, want ze had wel een toffe rol.
 

zwammy

Well-known member
Ze was op de vingers getikt omdat ze aangaf dat de verkiezingen niet eerlijk verliepen en ze zich afvroeg of mondkapjes wel werkte. Ze werd ontslagen omdat ze zei dat de joden niet door de nazi's gepakt werden maar door de buren die ze aangaven, mishandelden enz. Het nut van propaganda waardoor de Duitsers een hekel aan de joden kregen ongeveer in die strekking, en dat doorverwijzend naar deze tijd.
 

U.G.

Well-known member
De actrice die Cara Dune speelt in The Mandalorian is door Disney ontslagen omdat ze wat wappie en andere dubieuze tweets heeft verstuurd. Ook nadat ze al door Disney op de vingers was getikt, niet zo handig in deze tijd. Wel jammer voor de serie, want ze had wel een toffe rol.

Da's gewoon Gina Carano :D mma killerchickie. Ik hoorde dat ze in series zat, maar ik kijk nooit naar die dingen. Meissie, meissie toch. Hou dit soort dingen toch gewoon voor je, je weet hoe de wereld werkt ( vooral in Amerika ). Dag carriere !
 

U.G.

Well-known member
Hoeft niet per see. James Gunn is ook terug aangenomen

Ken ik niet. Maar ik mag hopen dat Gina weer mag werken.

We hebben denk ik allemaal weleens kronkels in de hoofd of tijden waarin je extra oordelend bent. Vroeger deelde je dat alleen op feestjes of op sport, en nu heb je social media en times have changed, je boss leest mee.
 

SanMark.

Well-known member
De actrice die Cara Dune speelt in The Mandalorian is door Disney ontslagen omdat ze wat wappie en andere dubieuze tweets heeft verstuurd. Ook nadat ze al door Disney op de vingers was getikt, niet zo handig in deze tijd. Wel jammer voor de serie, want ze had wel een toffe rol.
Terug naar de jaren 50 onder McCarthy.
 

zwammy

Well-known member
Ik werk niet bij Disney jongen, dus zal inderdaad mij ook aan m'n reet roesten voordat je daar over verder gaat 👌🏻
 

zwammy

Well-known member
Omdat ik graag hypocriet gedrag aan de kaak stel. En dat blijf ik ook lekker doen, of ik er nu wel of geen mening over heb. Want dat vind ik leuk om te doen.

Oh ja, Kaag morgen op npo 1 trouwens, hoef ik dat niet meer te melden en kan ik morgen lekker gaan schaatsen met de meiden 👍
 
Bovenaan