Het grote Serie topic!

Abubakari

Well-known member
Klopt, maar ik vond 'zijn vrouw' ook erg goed spelen. Scheelt toch wanneer je iemand niet kent, bij Frank Lammers zie je toch Frank Lammers die een xtc producent speelt, bij die vrouw (die ik niet kende) zie je de vrouw van een xtc producent.
 

Hankie

Well-known member
Klopt, maar ik vond 'zijn vrouw' ook erg goed spelen. Scheelt toch wanneer je iemand niet kent, bij Frank Lammers zie je toch Frank Lammers die een xtc producent speelt, bij die vrouw (die ik niet kende) zie je de vrouw van een xtc producent.

Ja die kon ik dan wel weer en speelt zeker goed. Maar goed het was gelukkig niet dat je constant moet denken dat Ferry effkes naar de Jumbo moet.
 

SuikerBrood

Well-known member
Ik vond het eigenlijk helemaal niet zo'n slechte aflevering van Game of Thrones. Het is jammer dat de opbouw naar deze aflevering toe zo matig was. Maar de aflevering op zichzelf vond ik eigenlijk heel mooi gemaakt met genoeg ruimte voor de juiste dingen. Dat Dany gek ging worden zat er al vanaf seizoen 1 aan te komen natuurlijk.
 

Atreides

Well-known member
Ik vond het eigenlijk helemaal niet zo'n slechte aflevering van Game of Thrones. Het is jammer dat de opbouw naar deze aflevering toe zo matig was. Maar de aflevering op zichzelf vond ik eigenlijk heel mooi gemaakt met genoeg ruimte voor de juiste dingen. Dat Dany gek ging worden zat er al vanaf seizoen 1 aan te komen natuurlijk.

Breaker of chains? Waar zag jij al die aanwijzingen dan?
 

zwammy

Well-known member
Undercover ook goed, 1e aflevering wat minder vanwege het 'brabants' praten van de vrouw van Ferry maar daar stopte ze gelukkig in de 2e aflevering al mee.
 

SuikerBrood

Well-known member
Breaker of chains? Waar zag jij al die aanwijzingen dan?

Hier een goed artikel hierover: https://www.polygon.com/game-of-thr...prophecy-foreshadowing-deaths-game-of-thrones

Het probleem voor mij zit niet in het feit dat Dany gek werd, dat zat er zoals hier ook wordt geschreven wel aan te komen, maar de ontzettende snelle karakterontwikkeling dit seizoen. We hebben 7 jaar gekeken hoe Dany veranderde, maar dit seizoen zien we in 2 afleveringen een gigantische ommezwaai. Dat had veel subtieler gekund wat mij betreft.
 

Ska P 187

Well-known member
De laatste 2 seizoenen gaan te snel, maar goed. Anzich is het niet vreemd dat ze knakt, door haar verleden en verraad dat ze omzich heen heeft meegemaakt plus haar echte vrienden zijn nu allemaal dood.
Maar dat ze de hele hoofdstad in as zou leggen zag ik niet direct aankomen nee.
Mijn vrouw zei dat de voorspelling al zat in de waarzegster/heks die haar eerste man, die reus, "stom" maakte, maar ik weet niet meer wat daar precies gezegd werd.
 

SuikerBrood

Well-known member
De wereld zal opgelucht zijn dat GoT afgelopen is. En ik ben dat eigenlijk ook wel. Het is goed zo.

Aflevering 3 en 4 van dit seizoen waren echt ontzettend achterlijk. Aflevering 3 was compleet onlogisch en aflevering 4 had een opbouw moeten zijn, maar deed dat echt heel matig. Ik vond de finale wel prima.
 

delmaestro

Well-known member
Ik moet de laatste nog zien. Gaat vanavond gebeuren. Het zal wel niet, maar ik hoop dat Samwell en Bran Stark nog even doodgaan. Etterkarakters...
 

delmaestro

Well-known member
Dus ze maken die afgestorven duif van een Bran koning??

Waar stond die petitie? :p

Eerste deel van de finale heel tof. Tweede deel beetje soft. Ik mis de going out with a big bang een beetje...

Maar al met al gewoon een dikke voldoende hoor...
 

SuikerBrood

Well-known member
Minste seizoen tot nu toe, vooral door de haast en het afraffelen van verhaallijnen.

Aflevering 2, 5 en 6 waren de hoogtepuntjes wat mij betreft. Aflevering 4 vond ik echt een dieptepunt. Daar had zoveel meer in gezeten.

Aflevering 3, de Battle of Winterfell was mooi gemaakt, maar qua verhaal echt heel matig.
 
Bovenaan