Het grote Serie topic!

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nah, dat vind ik onzin. Een kleine deceptie, maar we gaan gewoon lekker door.

Precies. En ook al zouden de laatste drie afleveringen ook tegenvallen, een slecht einde maakt nog geen slechte serie. De eerste seizoenen blijven fantastisch. En de plottwists memorabel. Een andere serie, ??n van mijn alltime favorieten, had ook een kuteinde. Namelijk Dexter. Maar ik zou ook die serie zo weer met veel plezier terug kunnen kijken.

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Serie topic!

Series hebben vaak onbevredigende eindes. De meeste zijn toch gemaakt om je eindeloos aflevering naar aflevering te laten kijken.

Batigoal

Well-known member
Precies. En ook al zouden de laatste drie afleveringen ook tegenvallen, een slecht einde maakt nog geen slechte serie. De eerste seizoenen blijven fantastisch. En de plottwists memorabel. Een andere serie, ??n van mijn alltime favorieten, had ook een kuteinde. Namelijk Dexter. Maar ik zou ook die serie zo weer met veel plezier terug kunnen kijken.

Dat komt omdat het naar tevredenheid afronden van een langlopende successerie ook verdomd moeilijk is.

Batigoal

Well-known member
Black Summer.

Super spannende zombieapocalyps-serie. Maar hier zijn de zombies w?l gevaarlijk. Zelfs Stephen King zelf prees deze serie aan. De korte afleveringen zorgen dat het lekker snel wegkijkt.

Ska P 187

Well-known member
Zoals gemeld heb ik helemaal niets met dit genre. Ik voel die dingen niet, misschien ben ik zelf een dooie, maar ik snap die interesse /fascinatie voor dode levende mensen niet en de enorme amount of series die er over gemaakt is.
Wat stellen die zombies symbolisch voor, de maatschappij ofzo?

delmaestro

Well-known member
Zoals gemeld heb ik helemaal niets met dit genre. Ik voel die dingen niet, misschien ben ik zelf een dooie, maar ik snap die interesse /fascinatie voor dode levende mensen niet en de enorme amount of series die er over gemaakt is.
Wat stellen die zombies symbolisch voor, de maatschappij ofzo?

De contradictie tussen de verloren gegane ziel en de vrijheid van liefhebben en keuzes maken...

Wow, en dat om kwart voor 10...

Ska P 187

Well-known member
Normaal gesproken vind ik die vechtafleveringen minder, maar ik moet zeggen dat de gekkigheid van zo'n stad innemen in "middeleeuwse" tijden wel aardig in beeld gebracht werd.
Dat mijn blondje flipte vond ik ook wel gaaf. Het kwartje is dus de verkeerde kant opgevallen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zeer tegenvallend allemaal hoor. Hebben we hier nou twee jaar op moeten wachten?

Ska P 187

Well-known member
Jullie hoopten op dat blondje? Het mag van mij ook hoor, maar ik vond dat ze schitterende ogen had toen ze doordraaide

Bovenaan