Het grote Serie topic!

MWLC

Well-known member
Voor de liefhebbers van Ozark achtige series: Startup!
We hebben nu 4 afleveringen gekeken,en het verhaal komt (vrij) vlot op gang. We hebben Ozark al gekeken,maar heb het idee dat hier meer actie in voorkomt. Maar voorlopig vinden we deze serie goed,vooral mijn vrouw vind hem al spannend en goed.
 

Eef de Kip

Well-known member
Heb 'm op mijn lijstje staan maar twijfel nog. Misschien dat ik er toch maar aan begin.
Eerst nog bezig met Stand up, die bevalt me wel erg goed.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Is er nog iets op Disney Plus wat ik echt moet zien? Nog drie weken een proefabonnementje.
 

Abubakari

Well-known member
Ik kijk deze serie, ik vind hem zeer te gek:

Mr inbetween

De Australische huurmoordenaar Ray, hoofdpersoon van de Australische serie Mr Inbetween, is een man met twee gezichten.



Ray, de hoofdpersoon van deze Australische komedieserie met een duister randje, verdient zijn geld als huurmoordenaar/klusjesman voor een louche nachtclubeigenaar in Sydney. Maar als hij niet werkt, probeert hij zijn achtjarige dochter Brittany (Chika Yasumura) op te voeden, zijn zieke broer Bruce (Nicholas Cassim) te ondersteunen, een liefdesrelatie aan te gaan met Ally (Brooke Satchwell) en zijn beste vriend Gary (Justin Rosniak) met zorgwekkende regelmaat uit de penarie te helpen. Deze twee tegenstrijdige werelden vormen een mooie basis voor deze door critici gewaardeerde serie uit 2018. Er zijn drie seizoenen gemaakt, waarvan de eerste twee nu bij Disney+ te zien zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Abubakari

Well-known member
Of deze


of deze

Heb ik zelf niet gezien maar worden getipt door de vpro in hun series nieuwsbrief waar ik al een aantal erg te gekke serietips vandaan heb.

Deze bijvoorbeeld
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Fregge

Well-known member
Squid Game ga ik over een paar weken pas kijken. Dan verwacht ik dat ik jaar 5 van de Arrowverse afgekeken heb (ja ik ben een nerd)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Staat de volledige serie over Feyenoord er al op?

Nee, iedere week een aflevering. Feyenoord gaf een proefabonnementje van een maand op z’n laatst te activeren op 30 september. Heb er een eerste helft september geactiveerd en een ander proefabonnementje 30 september. Volgens mij is dat tweede proefabonnementje lang genoeg om Feyenoord af te zien.
 
Bovenaan