Het grote Serie topic!

Batigoal

Well-known member
Ik denk dat je voor het zoeken naar een moraal kompas niet bij een megalomaan bedrijf als Disney moet zijn. Die liggen al onder vuur sinds de oprichting.

En het is wel amusant dat er dan mensen roepen om het Disney-account op te heffen omdat iemand ontslagen is. Blijkbaar waren eerdere schandalen zoals bijvoorbeeld vorig jaar nog het opnemen van de Mulan-film om de hoek bij de Oeigoeren-kampen voor die mensen geen reden om dat te doen.
 

zwammy

Well-known member
Klopt, maar de oeigoeren is nu eenmaal ver van mijn bed show, China is ook wat te groot en te belangrijk om echt boos te worden. Ik vind het wel leuk om dat lekker hier neer te flikkeren.
 

Abubakari

Well-known member
China is ver van je bed maar de USA niet?
China is te groot en te machtig maar de USA is maar klein en niet zo machtig? 😳

Maar waarom plaats je dat op een voetbal-forum? Mail Disney, de NPO en iedereen die in jouw ogen hypocriet is als het je dwars zit. Of niet dwars zit maar wel doorlopend in allerlei topics dit soort dingen dropt. Ik bedoel wat schiet je ermee op het ons voor te schotelen? We lezen het zelf ook wel op internet of teletekst. Dus als jij je er al niet druk om maakt, wat moet mij het dan uitmaken?

Ontopic, Wanted, zeer vlotte serie met hoog tempo en vrijwel continu spannend. 3 seizoenen, in totaal 18 afl. Redelijk afgerond verhaal met opening voor nog een seizoen aar geen open einde. Australisch en staat op Netflix.
 

zwammy

Well-known member
Heb het niet over mij maar over degene die wel die ene ontslaan en die andere niet. Ik maak wel een betere wereld door zelf het goed te doen voor mijn gezin, familie en werk. Heb ik geen sociale media of mails voor nodig.

Waarom flikker jij jou review over wanted op een voetbalforum?

Dus ik blijf die zooi posten, boeit het je niet scroll je verder, boeit het je niet maar wil je er wel op reageren doe je dat. En boeit het je wel dan is er in ieder geval 1 iemand die het boeit 👍
 

zwammy

Well-known member
Ik zit er zelfs aan te denken om er gewoon nog meer te posten, gewoon omdat het kan. Word wel na het weekend want ik heb nog wel een leven.
 

Abubakari

Well-known member
Open gewoon een eigen topic, kan Abu daar wegblijven, iedereen blij!
Gaat het niet om, zwammy zegt dat het hem niks boeit, dan vind ik het raar dat je zoveel energie stopt in iets wat je niet boeit.

Al zou het wel leuk zijn als dat allemaal in 1 topic kan, maar goed, dat zal wel lastig worden.
 

zwammy

Well-known member
Ja mijn mening is anders idd maar ik geloof niet dat de npo liegt en die zegt dat ze objectief zijn dus dan houden we dat aan.
 

MWLC

Well-known member
We zijn vanavond begonnnen met Peaky Blinders. Hebben 3 afleveringen gezien,maar vind het wat langzaam op gang komen. Maar goed,misschien word het nog wel beter. Vind er wat weinig actie in vinden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Peaky Blinders ben ik ergens in een van de latere seizoenen afgehaakt. Zodra alles erop staat maar weer oppakken.
 
Bovenaan