20 miljoen, knettergek. Dat haal je er nooit meer uit. Zowel sportief als financieel niet. Brands mag hem voor zo'n bedrag lopend met de kruiwagen naar Newcastle brengen.
Hiljemark is op weg naar Palermo, clubs zijn zo goed als akkoord. Ligt het aan mij of wordt PSV leeg gekocht en komt er amper wat voor terug?
Moet eerlijk bekennen dat ik het PSV nieuws niet met de dag volg hor.
30 miljoen werd hier (en in de media) toch echt wel als maximaal gezien hoor... Vanuit NL raak je ze echt bijna niet voor meer kwijt.Zoals ik al eerder gezegd heb, Depay is te goedkoop weggegaan. Ik krijg daar een beetje de Suarez Carrol gedachte bij.
20 miljoen, knettergek. Dat haal je er nooit meer uit. Zowel sportief als financieel niet. Brands mag hem voor zo'n bedrag lopend met de kruiwagen naar Newcastle brengen.
30 miljoen werd hier (en in de media) toch echt wel als maximaal gezien hoor... Vanuit NL raak je ze echt bijna niet voor meer kwijt.
Wel ben ik met je eens dat het verschil tussen Depay en Wijnaldum imo meer is dan 10 miljoen euro. Aan de andere kant kosten aanvallers altijd meer dan middenvelders.
30 miljoen werd hier (en in de media) toch echt wel als maximaal gezien hoor... Vanuit NL raak je ze echt bijna niet voor meer kwijt.
Wel ben ik met je eens dat het verschil tussen Depay en Wijnaldum imo meer is dan 10 miljoen euro. Aan de andere kant kosten aanvallers altijd meer dan middenvelders.
Ik vind 30 miljoen ook het maximale maar ik bedoel meer dat je komende seizoen de prijzen nog meer sky high zal zien gaan voor spelers die een stuk minder zijn dan Depay.
Ik vind 30 miljoen ook het maximale maar ik bedoel meer dat je komende seizoen de prijzen nog meer sky high zal zien gaan voor spelers die een stuk minder zijn dan Depay.
Alex is trouwens ook gratis af te halen bij AC Milan. Doet ie 't nog een beetje? Bruma kan wel wat concurrentie gebruiken.
Alex is trouwens ook gratis af te halen bij AC Milan. Doet ie 't nog een beetje? Bruma kan wel wat concurrentie gebruiken.
Bij Memphis was er een clausule van 20 miljoen. Alles wat er boven ging zo gedeeld worden. Wedden dat hij ook een lekker bedrag aan handgeld heeft bedongen?
.
Yep.Je bedoelt dus dat Depay voor 30 miljoen verkocht is ( gaan we even vanuit dat het klopt) dat Depay daar 5 miljoen van opstrijkt en 25 naar PSV gaat ?
Yep.
Of het was 25 miljoen, dat weet ik niet precies meer.
Manchester United.Bron?
Hiljemark is op weg naar Palermo, clubs zijn zo goed als akkoord. Ligt het aan mij of wordt PSV leeg gekocht en komt er amper wat voor terug?
Moet eerlijk bekennen dat ik het PSV nieuws niet met de dag volg hor.
Van beide kanten, anders was hij vorig seizoen al weggegaan. Nu krijgt PSV meer en heeft de CL gehaald.Heeft hij dan zeer goed uit onderhandeld met PSV.
Van beide kanten, anders was hij vorig seizoen al weggegaan. Nu krijgt PSV meer en heeft de CL gehaald.