Het grote PSV transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

PES5

Administrator
Forumleiding
Los van die kwaliteiten. Het is gewoon een feit dat die Engelse clubs enorme bedragen neerleggen voor spelers uit de eredivisie. Dat is voor de eredivisie geweldig.
 

Eresd?g?

Banned
Daarom vechten de clubs ook deze zomer weer om hem te komen ophalen bij subtopper Tottenham Hotspur.
Hoe oud is Eriksen en enig idee wat zijn prijskaartje is? Durf er paar ton op te zetten dat hij binnen paar jaar bij club in de top 5 van Europa voetbalt. Bar?a, Real, Juventus, Bayern, PSG categorie dus.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hoe oud is Eriksen en enig idee wat zijn prijskaartje is? Durf er paar ton op te zetten dat hij binnen paar jaar bij club in de top 5 van Europa voetbalt. Bar?a, Real, Juventus, Bayern, PSG categorie dus.

23 jaar, kun je gewoon googlen. Ik zou zeggen dat zijn transferwaarde rond de 25-30 miljoen euro ligt, maar als je ziet dat Wijnaldum al 20 miljoen moet kosten... Tuurlijk kan best een Real Madrid of PSG hem halen als selectie opvulling.
 

SanMark.

Well-known member
Hoe oud is Eriksen en enig idee wat zijn prijskaartje is? Durf er paar ton op te zetten dat hij binnen paar jaar bij club in de top 5 van Europa voetbalt. Bar?a, Real, Juventus, Bayern, PSG categorie dus.

En als het niet gelukt is kun je nog altijd zeggen dat je een grapje maakte.
 

vakx2.0

Banned
Ik vind het ook een hele vreemde aankoop van Newcastle. Ze hebben bijvoorbeeld Siem de Jong al op die positie, die ik minstens zo goed vind. Dus waarom 20 miljoen uitgeven aan Wijnaldum?

Het valt me in dit topic op dat iedereen vooral is gefocust op wat een speler 'al gepresteerd heeft'. Alsof alleen spelers die zich jarenlang op het hoogste niveau hebben bewezen interessant zijn.

Ik denk dat veel TD's juist spelers zoeken die nog heel veel potentie hebben. En waarschijnlijk nog een paar jaar kunnen doorgroeien, naar een hoger niveau en naar nog meer transferwaarde. Wijnaldum valt absoluut in die laatste categorie. Hij is 24... heeft zich bij PSV goed ontwikkeld (werd elk jaar weer beter) en is nog lang niet uitgegroeid. Z'n niveau is op dit moment al absoluut goed genoeg voor een club als Newcastle. En de kans dat hij de komende vier a vijf jaar nog steeds elk jaar beter wordt is absoluut aanwezig. Ik snap daarom heel goed dat er een kleine 20 miljoen op 'm geboden wordt.
 

vakx2.0

Banned
Het bod van Newcastle op Wijnaldum zou oplopen richting de ?20 miljoen. Dat is geen verkeerd bedrag.

De reacties op Newcastle-forums zijn echter niet bepaald positief: "Weer een speler die niemand kent."

Op twitter zie ik alleen maar razendenthousiaste reacties van fans die 'pas durven te juichen als er echt een handtekening staat'.
 

Keyser S?ze

New member
Dat zou kunnen in een opleidingsland als Nederland. In Engeland doen ze daar niet aan. Dat is kopen wat los en vast zit waarbij de gekste bedragen voor de gekste spelers worden gegeven.

Wat jij stelt zou een zekere mate van strategie veronderstellen van een Engelse manager. Een doordacht plan. Dat kennen ze niet in de PL.
 

vakx2.0

Banned
Sommige mensen kun je blijven uitleggen dat opbieden niet werkt.

Sure. Maar sinds 'Newcastle' is ook Zenit weer in gesprek met PSV. En heeft daarnaast Sunderland zich als tweede PL club voor Wijnaldum gemeld.
Lijkt er toch sterk op dat er tegen elkaar geboden gaat worden.
 

vakx2.0

Banned
Wat jij stelt zou een zekere mate van strategie veronderstellen van een Engelse manager. Een doordacht plan. Dat kennen ze niet in de PL.

Ze weten inmiddels wel dat ze er vroeg bij moeten zijn om niet de hoofdprijs te betalen. Voorheen kaapten ze vooral jong talent vroegtijdig weg (Rekik, Van Ginkel, etc.). Nu lijken ze te focussen op NL-spelers die iets ouder zijn maar nog lang niet aan hun top zitten en inmiddels al wel het een en ander hebben bewezen en gewonnen (Blind / Depay / Wijnaldum).
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Sure. Maar sinds 'Newcastle' is ook Zenit weer in gesprek met PSV. En heeft daarnaast Sunderland zich als tweede PL club voor Wijnaldum gemeld.
Lijkt er toch sterk op dat er tegen elkaar geboden gaat worden.

20 miljoen zal het maximale zijn wat PSV eruit kan halen. Ook al biedt Zenit dan 21, Wijnaldum gaat dat bepalen en niet PSV.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wijnaldum zal net als Clasie niet ge?nteresseerd zijn in een transfer naar Rusland. Dat opbieden zal verder dus wel mee vallen.
 

vakx2.0

Banned
20 miljoen zal het maximale zijn wat PSV eruit kan halen. Ook al biedt Zenit dan 21, Wijnaldum gaat dat bepalen en niet PSV.

Klopt. PSV heeft een minimum bedrag in gedachten (tegen de 20 mio). Voordeel is dat de ge?nteresseerde clubs qua 'sportieve interessantheid' weinig voor elkaar onder doen. Dus in zo'n geval kan geld (salaris Wijnaldum) best eens de doorslag geven. In elk geval interessant voor PSV (en Feyenoord) dat er zich nu zo'n drie clubs in de strijd hebben gemengd om de gunst van PSV en Wijnaldum. Daar wordt ie zeker niet goedkoper van.

Als Zenit 21 mio biedt en een jaarsalaris van 4 mio (i.p.v. Newcastle's 3 mio) dan moet ik nog maar zien waarvoor Wijnaldum kiest...
 

vakx2.0

Banned
Feyenoord vangt overigens 15% van de transfersom... Zo'n slordige 3 miljoen van de 20 miljoen dus.

Da's lang geleden dat ze zoveel hebben gekregen volgens mij. En 'm maar blijven verketteren, die jongen.
 

SanMark.

Well-known member
Het valt me in dit topic op dat iedereen vooral is gefocust op wat een speler 'al gepresteerd heeft'. Alsof alleen spelers die zich jarenlang op het hoogste niveau hebben bewezen interessant zijn.

Ik denk dat veel TD's juist spelers zoeken die nog heel veel potentie hebben. En waarschijnlijk nog een paar jaar kunnen doorgroeien, naar een hoger niveau en naar nog meer transferwaarde. Wijnaldum valt absoluut in die laatste categorie. Hij is 24... heeft zich bij PSV goed ontwikkeld (werd elk jaar weer beter) en is nog lang niet uitgegroeid. Z'n niveau is op dit moment al absoluut goed genoeg voor een club als Newcastle. En de kans dat hij de komende vier a vijf jaar nog steeds elk jaar beter wordt is absoluut aanwezig. Ik snap daarom heel goed dat er een kleine 20 miljoen op 'm geboden wordt.

Welke spelers zijn er allemaal beter geworden nadat ze zijn overstapt naar Newcastle ?
 

SanMark.

Well-known member
Sure. Maar sinds 'Newcastle' is ook Zenit weer in gesprek met PSV. En heeft daarnaast Sunderland zich als tweede PL club voor Wijnaldum gemeld.
Lijkt er toch sterk op dat er tegen elkaar geboden gaat worden.

Zenith kan bieden wat ze willen maar hij wilde niet naar Rusland toch ?
 

SanMark.

Well-known member
Klopt. PSV heeft een minimum bedrag in gedachten (tegen de 20 mio). Voordeel is dat de ge?nteresseerde clubs qua 'sportieve interessantheid' weinig voor elkaar onder doen. Dus in zo'n geval kan geld (salaris Wijnaldum) best eens de doorslag geven. In elk geval interessant voor PSV (en Feyenoord) dat er zich nu zo'n drie clubs in de strijd hebben gemengd om de gunst van PSV en Wijnaldum. Daar wordt ie zeker niet goedkoper van.

Als Zenit 21 mio biedt en een jaarsalaris van 4 mio (i.p.v. Newcastle's 3 mio) dan moet ik nog maar zien waarvoor Wijnaldum kiest...


Als Zenith 30 miljoen bied en hij wil niet naar Rusland toe dan kan PSV op zijn kop gaan staan maar dan gaat hij gewoon naar een andere club toe die rond de 20 wil betalen.

Maar goed , ik zou liever naar Zenith gaan dan naar Newcastle.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan