Dat is de broer van Ola John, namelijk Collins John. Die heeft eigenlijk nooit meer gespeeld sinds Fulham.
Ik zeg het je nu toch ook?
Het bod van Newcastle op Wijnaldum zou oplopen richting de €20 miljoen. Dat is geen verkeerd bedrag.
De reacties op Newcastle-forums zijn echter niet bepaald positief: "Weer een speler die niemand kent."
Ik vind het ook een hele vreemde aankoop van Newcastle. Ze hebben bijvoorbeeld Siem de Jong al op die positie, die ik minstens zo goed vind. Dus waarom 20 miljoen uitgeven aan Wijnaldum?
Een international van een land dat standaard verder komt op internationale toernooien dat de Engelse ploeg die ook nog eens veel minuten op het WK heeft gemaakt.
Kennelijk heeft hij in al die speelminuten geen verpletterende indruk gemaakt op de Newcastle-fans. Nou waren wij hier ook al tot de conclusie gekomen dat de inbreng van Wijnaldum te verwaarlozen was en dat hij volkomen anoniem meehobbelde.
Kennelijk heeft hij in al die speelminuten geen verpletterende indruk gemaakt op de Newcastle-fans. Nou waren wij hier ook al tot de conclusie gekomen dat de inbreng van Wijnaldum te verwaarlozen was en dat hij volkomen anoniem meehobbelde.
Het is wel bekend van Engelsen dat ze niet heel veel verder kijken dan de Noordzee. Of je moet Messi heten.
De PL is heilig. De rest zal wel.
Ik begrijp dat dezelfde persoon die Wijnaldum onbekend noemt vindt dat ze iemand hadden moeten halen met PL ervaring en bewezen heeft zich te handhaven in de top vier. De top vier laat een relatief jonge veel scorende middenvelder niet gaan of voor een bedrag dat toch een stuk hoger ligt dan 20 miljoen euro. Verder komen meer dan de helft van de spelers in de PL volgens mij niet van het eiland zelf. Zeker niet als je kijkt naar spelers die speeltijd krijgen.
Ik vind het ook een hele vreemde aankoop van Newcastle. Ze hebben bijvoorbeeld Siem de Jong al op die positie, die ik minstens zo goed vind. Dus waarom 20 miljoen uitgeven aan Wijnaldum?
Eriksen hoort niet echt thuis in het rijtje. Die gaat namelijk echt de wereldtop halen. Letterlijk....Het is voor de eredivisie een zegen dat er zulke clubs zijn. Blind, Depay en nu Wijnaldum. Eerder bijvoorbeeld een Afonso Alves en Vurnon Anita en Eriksen. Enorme bedragen.
Eriksen hoort niet echt thuis in het rijtje. Die gaat namelijk echt de wereldtop halen. Letterlijk....
Eriksen hoort niet echt thuis in het rijtje. Die gaat namelijk echt de wereldtop halen. Letterlijk....