Het grote PSV transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

fr-keff

Active member
Speelde toch paar seizoenen geleden nog bij NEC of is hij daarna nog naar Fulham vertrokken?
 

Batigoal

Well-known member
Het bod van Newcastle op Wijnaldum zou oplopen richting de €20 miljoen. Dat is geen verkeerd bedrag.

De reacties op Newcastle-forums zijn echter niet bepaald positief: "Weer een speler die niemand kent."
 

Keyser S?ze

New member
Gelijk hebben ze op de Newcastle-fora.

Ze hadden ook kunnen zeggen: "weer een speler die na 2 wedstrijden op de bank belandt en waar we nooit meer wat van horen".

Het blijft bijzonder dat een club als Newcastle volhardt in het voor veel te veel geld aantrekken van de verkeerde spelers waardoor de club nooit een stap verder komt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het bod van Newcastle op Wijnaldum zou oplopen richting de €20 miljoen. Dat is geen verkeerd bedrag.

De reacties op Newcastle-forums zijn echter niet bepaald positief: "Weer een speler die niemand kent."

Ik vind het ook een hele vreemde aankoop van Newcastle. Ze hebben bijvoorbeeld Siem de Jong al op die positie, die ik minstens zo goed vind. Dus waarom 20 miljoen uitgeven aan Wijnaldum?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een international van een land dat standaard verder komt op internationale toernooien dat de Engelse ploeg die ook nog eens veel minuten op het WK heeft gemaakt. Daar zou je op zich wel vrolijk van moeten worden als Newcastle United fan.

Ik vind het ook een hele vreemde aankoop van Newcastle. Ze hebben bijvoorbeeld Siem de Jong al op die positie, die ik minstens zo goed vind. Dus waarom 20 miljoen uitgeven aan Wijnaldum?

Dat is zeker waar, maar Siem de Jong is meer geblesseerd dan fit. Verder halen ze wel eens slechtere spelers voor veel te veel geld. Maar ik vind twintig miljoen euro ook wel extreem hoog.
 
Laatst bewerkt:

Keyser S?ze

New member
Een international van een land dat standaard verder komt op internationale toernooien dat de Engelse ploeg die ook nog eens veel minuten op het WK heeft gemaakt.

Kennelijk heeft hij in al die speelminuten geen verpletterende indruk gemaakt op de Newcastle-fans. Nou waren wij hier ook al tot de conclusie gekomen dat de inbreng van Wijnaldum te verwaarlozen was en dat hij volkomen anoniem meehobbelde.
 

Fabian

Active member
Kennelijk heeft hij in al die speelminuten geen verpletterende indruk gemaakt op de Newcastle-fans. Nou waren wij hier ook al tot de conclusie gekomen dat de inbreng van Wijnaldum te verwaarlozen was en dat hij volkomen anoniem meehobbelde.

Het is wel bekend van Engelsen dat ze niet heel veel verder kijken dan de Noordzee. Of je moet Messi heten.

De PL is heilig. De rest zal wel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kennelijk heeft hij in al die speelminuten geen verpletterende indruk gemaakt op de Newcastle-fans. Nou waren wij hier ook al tot de conclusie gekomen dat de inbreng van Wijnaldum te verwaarlozen was en dat hij volkomen anoniem meehobbelde.

Ik was ook niet erg onder de indruk, maar het plaatje objectief gezien zou wel moeten aanspreken. Een veel scorende middenvelder die op het WK een aantal basisplaatsen had bij een hoger aangeschreven land dan Engeland.

Het is wel bekend van Engelsen dat ze niet heel veel verder kijken dan de Noordzee. Of je moet Messi heten.

De PL is heilig. De rest zal wel.

Ik begrijp dat dezelfde persoon die Wijnaldum onbekend noemt vindt dat ze iemand hadden moeten halen met PL ervaring en bewezen heeft zich te handhaven in de top vier. De top vier laat een relatief jonge veel scorende middenvelder niet gaan of voor een bedrag dat toch een stuk hoger ligt dan 20 miljoen euro. Verder komen meer dan de helft van de spelers in de PL volgens mij niet van het eiland zelf. Zeker niet als je kijkt naar spelers die speeltijd krijgen.
 

Fabian

Active member
Ik begrijp dat dezelfde persoon die Wijnaldum onbekend noemt vindt dat ze iemand hadden moeten halen met PL ervaring en bewezen heeft zich te handhaven in de top vier. De top vier laat een relatief jonge veel scorende middenvelder niet gaan of voor een bedrag dat toch een stuk hoger ligt dan 20 miljoen euro. Verder komen meer dan de helft van de spelers in de PL volgens mij niet van het eiland zelf. Zeker niet als je kijkt naar spelers die speeltijd krijgen.

De supporters van Newcastle wanen hun club als een grote club. De PL is ook DE competitie en DE enige competitie. Dan moet je verder rijken dan een Wijnaldum is hun idee. Ze zien het niet helemaal in perspectief.

Ik denk dat ze wel enigszins naar het WK gekeken hebben, maar zich gefocust hebben op Engeland. Op het moment dat zij eruit vlogen, was het toernooi ook gelijk klaar.

Overigens mag Wijnaldum best voor veel geld verkocht worden. Hebben wij ook wat aan.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Het is voor de eredivisie een zegen dat er zulke clubs zijn. Blind, Depay en nu Wijnaldum. Eerder bijvoorbeeld een Afonso Alves en Vurnon Anita en Eriksen. Enorme bedragen.
 

Batigoal

Well-known member
Ik vind het ook een hele vreemde aankoop van Newcastle. Ze hebben bijvoorbeeld Siem de Jong al op die positie, die ik minstens zo goed vind. Dus waarom 20 miljoen uitgeven aan Wijnaldum?

Sterker nog, ze hebben vorige zomer zowel De Jong als R?my Cabella voor te veel geld gehaald die beiden op de positie van Wijnaldum horen.
 

Eresd?g?

Banned
Het is voor de eredivisie een zegen dat er zulke clubs zijn. Blind, Depay en nu Wijnaldum. Eerder bijvoorbeeld een Afonso Alves en Vurnon Anita en Eriksen. Enorme bedragen.
Eriksen hoort niet echt thuis in het rijtje. Die gaat namelijk echt de wereldtop halen. Letterlijk....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan