Het grote PSV transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote PSV transfer topic

Die zullen straks wel hun slag slaan.

Lestienne komt en Pr?pper schijnt te komen als Wijnaldum gaat. Verder heeft Hiljemark vorig jaar nauwelijks een rol gehad in het kampioenschap.
 

SanMark.

Well-known member
20 miljoen, knettergek. Dat haal je er nooit meer uit. Zowel sportief als financieel niet. Brands mag hem voor zo'n bedrag lopend met de kruiwagen naar Newcastle brengen.

Er is weer meer geld voor de clubs in Engeland dus spelers worden weer voor meer geld verkocht.

Zoals ik al eerder gezegd heb, Depay is te goedkoop weggegaan. Ik krijg daar een beetje de Suarez Carrol gedachte bij.

Denken dat je het goed hebt gedaan en dan later horen dat een middelmatige speler voor 15 miljoen meer gehaald word.
 

SanMark.

Well-known member
Hiljemark is op weg naar Palermo, clubs zijn zo goed als akkoord. Ligt het aan mij of wordt PSV leeg gekocht en komt er amper wat voor terug?

Moet eerlijk bekennen dat ik het PSV nieuws niet met de dag volg hor.

Ze hebben toch al die Franse spits gekocht. Dus de opvolger van Depay is in huis. Die verdediger van Monaco die vorig jaar gehuurd was is gekocht dus die kan op de plek van Rekik.

Als ik zo snel reken, komt er met Depay en Wijnaldum een 45 miljoen (direct binnen ? kan natuurlijk ook zijn dat het in gedeelten betaald word) binnen en daarnaast wat klein geld van bv een Hiljemark dus laten we zeggen 50 miljoen.

Laten ze de helft weer gelijk investeren dan kunnen ze nog wel wat aardige spelers kopen.
 

JMD

Well-known member
Zoals ik al eerder gezegd heb, Depay is te goedkoop weggegaan. Ik krijg daar een beetje de Suarez Carrol gedachte bij.
30 miljoen werd hier (en in de media) toch echt wel als maximaal gezien hoor... Vanuit NL raak je ze echt bijna niet voor meer kwijt.

Wel ben ik met je eens dat het verschil tussen Depay en Wijnaldum imo meer is dan 10 miljoen euro. Aan de andere kant kosten aanvallers altijd meer dan middenvelders.
 

gevegt

Well-known member
20 miljoen, knettergek. Dat haal je er nooit meer uit. Zowel sportief als financieel niet. Brands mag hem voor zo'n bedrag lopend met de kruiwagen naar Newcastle brengen.

Onzin. Als hij naar NC gaat speelt hij de eerste tien wedstrijden zo goed dat ze zijn rugnummer heilig verklaren.
 

SanMark.

Well-known member
30 miljoen werd hier (en in de media) toch echt wel als maximaal gezien hoor... Vanuit NL raak je ze echt bijna niet voor meer kwijt.

Wel ben ik met je eens dat het verschil tussen Depay en Wijnaldum imo meer is dan 10 miljoen euro. Aan de andere kant kosten aanvallers altijd meer dan middenvelders.

Ik vind 30 miljoen ook het maximale maar ik bedoel meer dat je komende seizoen de prijzen nog meer sky high zal zien gaan voor spelers die een stuk minder zijn dan Depay.
 

gevegt

Well-known member
30 miljoen werd hier (en in de media) toch echt wel als maximaal gezien hoor... Vanuit NL raak je ze echt bijna niet voor meer kwijt.

Wel ben ik met je eens dat het verschil tussen Depay en Wijnaldum imo meer is dan 10 miljoen euro. Aan de andere kant kosten aanvallers altijd meer dan middenvelders.

Bij Memphis was er een clausule van 20 miljoen. Alles wat er boven ging zo gedeeld worden. Wedden dat hij ook een lekker bedrag aan handgeld heeft bedongen?

Wijnaldum is de meeste productieve middenvelder van Nederland en laat al jaren hele goede stats zien.
Zoals SanMark. terecht zegt, ze zijn daar gek en bulken van het geld. Laat ze maar dokken en niet te weinig.
 

vakx2.0

Banned
Ik vind 30 miljoen ook het maximale maar ik bedoel meer dat je komende seizoen de prijzen nog meer sky high zal zien gaan voor spelers die een stuk minder zijn dan Depay.

Ja, maar niet voor spelers uit de eredivisie.
Vreemd genoeg speelt de competitie waar ze vandaag komen ook een rol.

Depay schijnt trouwens 30 miljoen direct op te leveren. En dat kan nog meer worden met bonussen later. Dat is - wat er ook voor Wijnaldum betaald gaat worden - een prima deal.
 

vakx2.0

Banned
Alex is trouwens ook gratis af te halen bij AC Milan. Doet ie 't nog een beetje? Bruma kan wel wat concurrentie gebruiken. :)
 

JMD

Well-known member
Ik vind 30 miljoen ook het maximale maar ik bedoel meer dat je komende seizoen de prijzen nog meer sky high zal zien gaan voor spelers die een stuk minder zijn dan Depay.

Gezien de TV-deal daar zal me dat niks verbazen. Maar de meest idiote deals zullen wel voor Engelsen zijn, zoals je terecht eerder aangaf: Suarez 15 miljoen minder dan Carroll, waanzin.
 

JMD

Well-known member
Alex is trouwens ook gratis af te halen bij AC Milan. Doet ie 't nog een beetje? Bruma kan wel wat concurrentie gebruiken. :)

Als ie gratis af te halen is, en hij een salaris wil hebben dat in het salarishuis van PSV past denk ik dat je de gok wel kan wagen. We zoeken per slot van rekening nog een verdediger, Isimat is voor Rekik, maar Isimat was vorig jaar al 'backup'. En Koch (jeugd) is voorlopig nog geblesseerd begreep ik.
 

SanMark.

Well-known member
Bij Memphis was er een clausule van 20 miljoen. Alles wat er boven ging zo gedeeld worden. Wedden dat hij ook een lekker bedrag aan handgeld heeft bedongen?
.

Je bedoelt dus dat Depay voor 30 miljoen verkocht is ( gaan we even vanuit dat het klopt) dat Depay daar 5 miljoen van opstrijkt en 25 naar PSV gaat ?
 

Shayman

New member
Hiljemark is op weg naar Palermo, clubs zijn zo goed als akkoord. Ligt het aan mij of wordt PSV leeg gekocht en komt er amper wat voor terug?

Moet eerlijk bekennen dat ik het PSV nieuws niet met de dag volg hor.

Hiljemark mocht ook weg, kreeg een prima salaris en was al voorbij gelopen door o.a. Hendrix.

Verder:
Depay weg en die kwaliteit terug kan PSV niet kopen maar die Belg schijnt wel leuk te kunnen ballen
Wijnaldum zal ook vertrekken en daarvoor is Pr?pper al zo goed als zeker de vervanger dus ga je niet heel veel achteruit
Guardado was huur en is nu gekocht dus mooi
Rekik en Isimat waren beide huur en Rekik gaat weg maar Isimat is gekocht dus ook top
Willems is nog niet weg en blijft hopelijk ook maar Poulsen erbij is ook een prima speler voor NL en kan ook back-up zijn voor links centraal


Valt allemaal wel mee denk ik en als er nog wat bij moet komen dan denk ik vooral aan rechts voorin want Narsingh is het net niet en toch een beetje de zwakke schakel en Jozefzoon daarachter daar wordt ik echt niet vrolijk van.

Verder is de 2e lijn niet echt breed; achter de hand een goede 2e DM, RB, CV, LB, VM en AC maar aanvallend op het middenveld (Vloet en Leemans mag je ook niet veel van verwachten) en op de flanken mag er wel wat meer back-up zijn vooral. De verwachte basis is wel ok maar we hebben niet altijd zoveel mazzel met blessures en schorsingen als afgelopen seizoen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan