Het grote PSV transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Waarom er interesse is in die halfbakken luilak snap ik echt niet

Omdat hij natuurlijk best wel talent heeft. Alleen is hij idd (zoals je terecht aangeeft) lui. Maar krijg je dat er uit, dan heb je een hele goede speler aan hem. Dat zal dan ook de gedachte zijn bij clubs die interesse in hem hebben\.
 

stc

Well-known member
In het geruchtencircuit is ook de naam van Joshua Brenet opgedoken. Er schijnen meerdere clubs interesse te hebben in deze speler.

Het lijkt op uitverkoop bij PSV. 2 halen voor de prijs van 3 cq 40% korting op alle artikelen...
 

JMD

Well-known member
In het geruchtencircuit is ook de naam van Joshua Brenet opgedoken. Er schijnen meerdere clubs interesse te hebben in deze speler.

Het lijkt op uitverkoop bij PSV. 2 halen voor de prijs van 3 cq 40% korting op alle artikelen...

Mooi zo. Grote schoonmaak. Nieuwe bezems vegen schoon.

Enige nadeel is dat het vooral gaat over spelers die weggaan. Wie gaan er komen? Vroeger haalde PSV altijd spelers op bij subtoppers, maar die gaan tegenwoordig naar het buitenland.
 

stc

Well-known member
Mooi zo. Grote schoonmaak. Nieuwe bezems vegen schoon.

Enige nadeel is dat het vooral gaat over spelers die weggaan. Wie gaan er komen? Vroeger haalde PSV altijd spelers op bij subtoppers, maar die gaan tegenwoordig naar het buitenland.

Wie er gaan komen, geen idee. Over die Mexicaan die nu op het mini WK actief is heb ik niets meer vernomen. Marcel Brands en consorten zeggen op dit moment over de transfers.

Lijkt mij dat er in de komende 2 weken nog wat wordt aangetrokken. De Wijs en Koch zullen namelijk niet het centrale duo gaan worden nu Moreno weg is. Schwaab zou kunnen, maar er moet minimaal 1 centrale verdediger bij komen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote PSV transfer topic

25 miljoen in peseta's neem ik aan...

Wat zal ik blij zijn als die Brenet weg is...

Toch een prima back up?

Bij Feyenoord had je een Leerdam die een prima back up was. Nu transfervrij, dus die zou ik als Van Geel zijnde er gewoon bij nemen.
 

Eresd?g?

Banned
Wie er gaan komen, geen idee. Over die Mexicaan die nu op het mini WK actief is heb ik niets meer vernomen. Marcel Brands en consorten zeggen op dit moment over de transfers.

Lijkt mij dat er in de komende 2 weken nog wat wordt aangetrokken. De Wijs en Koch zullen namelijk niet het centrale duo gaan worden nu Moreno weg is. Schwaab zou kunnen, maar er moet minimaal 1 centrale verdediger bij komen.
Isimat is dood?
 

Pascallovic

Well-known member
Toch een prima back up?
Zoiets heb ik ook. Geen wereldspeler en top Eredivisie gaat ie nooit worden, maar over het algemeen kun je hem vrij zorgeloos op zowel links als rechts laten invallen mocht de eerste keus op de backpositie geblesseerd zijn.
 

gevegt

Well-known member
Zoiets heb ik ook. Geen wereldspeler en top Eredivisie gaat ie nooit worden, maar over het algemeen kun je hem vrij zorgeloos op zowel links als rechts laten invallen mocht de eerste keus op de backpositie geblesseerd zijn.

JMD draait gewoon weer eens zijn riedeltje af.
 

JMD

Well-known member
Toch een prima back up?
Voor de Jupiler League ja...

Brenet had altijd zijn schoenen verkeerd om zitten, daardoor scoorde hij ook zo fraai tegen Zwolle in april 2015. Voor de rest had je weinig aan hem. De tegenstanders hadden wel veel aan hem.
 

stc

Well-known member
Voor de Jupiler League ja...

Brenet had altijd zijn schoenen verkeerd om zitten, daardoor scoorde hij ook zo fraai tegen Zwolle in april 2015. Voor de rest had je weinig aan hem. De tegenstanders hadden wel veel aan hem.

Vergeet niet dat vele tegenstanders van PSV van bedroevend niveau waren dit seizoen, waardoor Brenet niet in problemen is gekomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan