gevegt
Well-known member
Ik bedoelde ook meer dat je volgens mij een nieuw team niet opbouwt met huurlingen. Die ben je volgend jaar weer kwijt namelijk.
Hoeveel huurlingen per seizoen hebben we de laatste jaren dan gehad?
Ik bedoelde ook meer dat je volgens mij een nieuw team niet opbouwt met huurlingen. Die ben je volgend jaar weer kwijt namelijk.
Gemiddeld 3.Hoeveel huurlingen per seizoen hebben we de laatste jaren dan gehad?
Deze niet toch?Ik bedoelde ook meer dat je volgens mij een nieuw team niet opbouwt met huurlingen. Die ben je volgend jaar weer kwijt namelijk.
Een nieuw team bouw je toch voornamelijk met eigen jeugd?
Dat gaat helemaal goed komen. PSV heeft tenslotte een voorsprong genomen op Ajax en Feyenoord door vroeg te evalueren. Het nieuwe seizoen is al lang begonnen in Eindhoven.mg:Ik hoop dat PSV de komende 3 weken zich gaat roeren op de transfermarkt. Immers de eerste training staat al op 3 Juli op het programma en 27 juli de eerste wedstrijd voor de EL. Lijkt mij dat je dan een aantal gasten binnen hebt gehaald en hebt verkocht voordat de voorbereiding begint.
Dat gaat helemaal goed komen. PSV heeft tenslotte een voorsprong genomen op Ajax en Feyenoord door vroeg te evalueren. Het nieuwe seizoen is al lang begonnen in Eindhoven.mg:
Feyenoord valt sowieso af aangezien ze daar nooit een titel prolongeren.
Dat gaat helemaal goed komen. PSV heeft tenslotte een voorsprong genomen op Ajax en Feyenoord door vroeg te evalueren. Het nieuwe seizoen is al lang begonnen in Eindhoven.mg:
Goede derde doelman voor Napoli.
6 miljoen vind ik een koopje. Had ie een clausule? In elk geval een flinke aderlating voor PSV. Is toch je beste man achterin en voor 6 miljoen haal je nooit een gelijkwaardige vervanger.
Guardado zal sowieso vertrekken.Stel dat Zoet en Guardado ook nog vertrekken, dan moet PSV toch alweer een groot deel van de ruggengraat van het team vervangen. Dat wordt een interessante transferzomer dan.