Janssen
Well-known member
Sorry! Ik dacht dat we hier allemaal vriendjes waren.
Ja opzich wel maar niet met Ajacieden, Feyenoorders, Friezen en verder alles wat boven Den Bosch woont.
Sorry! Ik dacht dat we hier allemaal vriendjes waren.
Helemaal mee eens!:duim:Ja opzich wel maar niet met Ajacieden, Feyenoorders, Friezen en verder alles wat boven Den Bosch woont.
Zoiets hadden ze ook met Alex gedaan toch?
PSV hoopt volgens het ED een constructie op te zetten om samen met een Europese topclub het grote Mexicaanse talent Hirving Lozano te halen. Vorige winter werd Ajax met Lozano in verband gebracht, maar schrok de vraagprijs van €15 miljoen Ajax af. Wij kochten later Neres voor bijna hetzelfde bedrag, maar ok. PSV probeert het op deze manier. Manchester United zou die topclub zijn en dan zou Lozano eerst een tijdje in Eindhoven spelen.
Ja klopt. Met Chelsea idd. Hoorde Gomes nou ook bij die deal?Jep, maar dat was met Chelsea... Daar hadden we toen goede contacten mee vanwege Piet de Visser (en Lemic). Alleen wilde die laatste iets teveel aan de touwtjes trekken bij PSV...
Ja klopt. Met Chelsea idd. Hoorde Gomes nou ook bij die deal?
Ik garandeer je dat JFK op je post gaat reageren. Trap er niet in!Dikke kans dat Guardado ook vertrekt deze zomer.
Dikke kans dat Guardado ook vertrekt deze zomer.