Het grote PSV transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

stc

Well-known member
De ene na de andere keeper wordt door PSV vastgelegd. Het wordt volgend jaar druk bij 1, jong PSV en onder 19 met zoveel keepers.

Hopelijk trekken ze volgend seizoen nog wat extra spelers aan voor het gehele elftal, want ik verwacht dat een groot gedeelte van de huidige selectie zal gaan vertrekken.

stc

Well-known member
Wat mij betreft komt er een grote schoonmaak bij PSV. Wederom zijn er vandaag spelers door de ondergrens gezakt.

Batigoal

Well-known member
PSV hoopt volgens het ED een constructie op te zetten om samen met een Europese topclub het grote Mexicaanse talent Hirving Lozano te halen. Vorige winter werd Ajax met Lozano in verband gebracht, maar schrok de vraagprijs van €15 miljoen Ajax af. Wij kochten later Neres voor bijna hetzelfde bedrag, maar ok. PSV probeert het op deze manier. Manchester United zou die topclub zijn en dan zou Lozano eerst een tijdje in Eindhoven spelen.

JFK

Well-known member
PSV hoopt volgens het ED een constructie op te zetten om samen met een Europese topclub het grote Mexicaanse talent Hirving Lozano te halen. Vorige winter werd Ajax met Lozano in verband gebracht, maar schrok de vraagprijs van €15 miljoen Ajax af. Wij kochten later Neres voor bijna hetzelfde bedrag, maar ok. PSV probeert het op deze manier. Manchester United zou die topclub zijn en dan zou Lozano eerst een tijdje in Eindhoven spelen.

Brands heeft al aangegeven dat deze spele onhaalbaar is.

Max

Administrator
Forumleiding
In hoeverre heeft PSV nog een beetje spelers met transferwaarde op het veld staan? Pr?pper en Willems waren geld waard, maar hun prestatiecurve is ook vrij negatief.

Eresd?g?

Banned
Voor een Propper zullen ze nu geen 20 miljoen meer neerleggen verwacht ik.... Verwacht dat PSV max 30 miljoen gaat vangen voor speler of 5.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan