JFK
Well-known member
Wie moet volgens jou PSV aantrekken?
Vergeet niet dat 'talenten' Ritzmaier en Vloet ook nog een contract hebben bij PSV.
Ja die moet je ook nog eens zien te verpatsen.
Wie moet volgens jou PSV aantrekken?
Vergeet niet dat 'talenten' Ritzmaier en Vloet ook nog een contract hebben bij PSV.
Dat lukt al 3 jaar niet, waarmee weer de vraag opkomt 'Hoelang hebben ze nog een contract en waarom uberhaubt zolang een contract gegeven?'Ja die moet je ook nog eens zien te verpatsen.
PSV bevestigt het zelf ook.
Hoe kan dit? Deze jongen stond in de belangstelling van dermate veel clubs dat ik me niet kan voorstellen dat hij voor minder dan 10 miljoen op te halen was.
Zit waarschijnlijk een constructie achter.
Vertel eens.
Constructies bij PSV zijn alom bekend. Echter, laatste nieuws is dat PSV hem gewoon overneemt, zonder bijvoorbeeld huurconstructies. Vi meldt contract voor 6 jaar. Ik denk dat Moreno en Guardado een aandeel hebben dat de jongen naar PSV komt ipv een andere club. Hij stond namelijk ook in belangstelling van andere clubs
PSV doet allemaal gekke dingen. Contract voor langer dan 5 jaar mag volgens mij niet in Nederland. Voorts: zijn zaakwaarnemer zei een paar weken terug nog dat Lozano 15 tot 20 miljoen moet kosten. Waarom gaat PSV opeens van dat soort bedragen op tafel leggen?
PSV doet allemaal gekke dingen. Contract voor langer dan 5 jaar mag volgens mij niet in Nederland. Voorts: zijn zaakwaarnemer zijn een paar weken terug nog dat Lozano 15 tot 20 miljoen moet kosten. Waarom gaat PSV opeens van dat soort bedragen op tafel leggen?
Kortom, allerlei dingen die je als Nederlandse club niet moet willen.
Over de details kan ik helaas niet zeggen. Misschien heeft PSV een lagere prijs bedongen met een doorverkooppercentage voor de verkopende partij. Of Brands heeft een goed verhaal gehouden, waardoor hij overstag is... Brands heeft het wel goed gedaan door eerst te zeggen dat hij te duur is en een aantal weken later toch toe te slaan.
Hij vist dus naar complimentjes.Brands geeft zelf aan op de eigen website dat ze al 6 maanden bezig waren met deze speler. En dat er enige creativiteit nodig was om deze speler binnen te halen.
En nu maar hopen dat Lozano al die moeite waard is en niet net als Pereiro beetje tegenvalt.