Het grote PSV transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

stc

Well-known member
Het schijnt dat Lozano momenteel op weg is naar Eindhoven. Diverse media melden dit. De PSV FB pagina heeft ook een hint op hun pagina gezet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
PSV bevestigt het zelf ook.

Hoe kan dit? Deze jongen stond in de belangstelling van dermate veel clubs dat ik me niet kan voorstellen dat hij voor minder dan 10 miljoen op te halen was.
 

stc

Well-known member
PSV bevestigt het zelf ook.

Hoe kan dit? Deze jongen stond in de belangstelling van dermate veel clubs dat ik me niet kan voorstellen dat hij voor minder dan 10 miljoen op te halen was.

Zit waarschijnlijk een constructie achter.
 

stc

Well-known member

Constructies bij PSV zijn alom bekend. Echter, laatste nieuws is dat PSV hem gewoon overneemt, zonder bijvoorbeeld huurconstructies. Vi meldt contract voor 6 jaar. Ik denk dat Moreno en Guardado een aandeel hebben dat de jongen naar PSV komt ipv een andere club. Hij stond namelijk ook in belangstelling van andere clubs
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Constructies bij PSV zijn alom bekend. Echter, laatste nieuws is dat PSV hem gewoon overneemt, zonder bijvoorbeeld huurconstructies. Vi meldt contract voor 6 jaar. Ik denk dat Moreno en Guardado een aandeel hebben dat de jongen naar PSV komt ipv een andere club. Hij stond namelijk ook in belangstelling van andere clubs

PSV doet allemaal gekke dingen. Contract voor langer dan 5 jaar mag volgens mij niet in Nederland. Voorts: zijn zaakwaarnemer zijn een paar weken terug nog dat Lozano 15 tot 20 miljoen moet kosten. Waarom gaat PSV opeens van dat soort bedragen op tafel leggen?
 

Batigoal

Well-known member
PSV doet allemaal gekke dingen. Contract voor langer dan 5 jaar mag volgens mij niet in Nederland. Voorts: zijn zaakwaarnemer zei een paar weken terug nog dat Lozano 15 tot 20 miljoen moet kosten. Waarom gaat PSV opeens van dat soort bedragen op tafel leggen?

Op de achtergrond zit natuurlijk Man City mee te financieren. Of die hebben een groot deel van de toekomstig optie tot koop bekostigd. Of zijn zaakwaarnemer heeft een groot deel van het eigenaarschap van die jongen in bezit.
 

stc

Well-known member
PSV doet allemaal gekke dingen. Contract voor langer dan 5 jaar mag volgens mij niet in Nederland. Voorts: zijn zaakwaarnemer zijn een paar weken terug nog dat Lozano 15 tot 20 miljoen moet kosten. Waarom gaat PSV opeens van dat soort bedragen op tafel leggen?

Over de details kan ik helaas niet zeggen. Misschien heeft PSV een lagere prijs bedongen met een doorverkooppercentage voor de verkopende partij. Of Brands heeft een goed verhaal gehouden, waardoor hij overstag is... Brands heeft het wel goed gedaan door eerst te zeggen dat hij te duur is en een aantal weken later toch toe te slaan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Over de details kan ik helaas niet zeggen. Misschien heeft PSV een lagere prijs bedongen met een doorverkooppercentage voor de verkopende partij. Of Brands heeft een goed verhaal gehouden, waardoor hij overstag is... Brands heeft het wel goed gedaan door eerst te zeggen dat hij te duur is en een aantal weken later toch toe te slaan.

Ah ja, ik denk dat dat het is geweest. Brands had een dermate indrukwekkend verhaal dat die Mexicanen een miljoen of 10 zijn gezakt met hun vraagprijs.
 

stc

Well-known member
Brands geeft zelf aan op de eigen website dat ze al 6 maanden bezig waren met deze speler. En dat er enige creativiteit nodig was om deze speler binnen te halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan