Het grote PSV nieuws topic

stc

Well-known member
Ruud van Nistelrooy wordt vanaf 1 juli 2021 trainer van Jong PSV.

 

Abubakari

Well-known member
Nee. En kritische vragen hierover worden afgekapt door de media-voorlichtster van PSV.
Wat een verschrikkelijk nare en enge club is het ook. 🤮

Die Schmidt doet trouwens wel echt zijn uiterste best om het Calimero imago in stand te houden met dat gehuil van hem elke keer.
 

Unregistere

Well-known member
Graziano Hazes komt de Eindhovense jeugd versterken!

Etjoq63WYAEsxwd.jpg
 

stc

Well-known member
Dat Schmidt gek is wisten we al langer. Ik had van Ginkel of Guti ipv Rosario laten spelen. Rosario is trouwens al 1,5 jaar matig tot slecht aan het spelen.
 

Mario

Well-known member
We zijn niet veel opgeschoten met Schmidt, maakt zich alleen maar belachelijk met dat gezeur van hem.De volgende keer maar gewoon weer een Nederlandse trainer.
 

JMD

Well-known member
Dat Schmidt gek is wisten we al langer. Ik had van Ginkel of Guti ipv Rosario laten spelen. Rosario is trouwens al 1,5 jaar matig tot slecht aan het spelen.
Rosario speelde dat eerste half jaar onder Bommel fantastisch, was toen echt goed. Daar teert hij blijkbaar nog steeds op. En met Fein, Van Ginkel, Guti hebben we idd de vervangers al in huis, maar Rosario mag fout op fout maken, van de week onstond de 2-0 ook door een fout van hem.
 

stc

Well-known member
We zijn niet veel opgeschoten met Schmidt, maakt zich alleen maar belachelijk met dat gezeur van hem.De volgende keer maar gewoon weer een Nederlandse trainer.

Ik denk dat de volgende trainer misschien v Nistelrooy wordt, maar dat ter zijde.
 

JMD

Well-known member
Voorzover dat nog niet zeker was kunnen we na vandaag eigenlijk wel een streep door de titel zetten. We zullen het druk genoeg krijgen met het behouden van plek 2. De komende weken krijgen we Ajax, Vitesse en Feyenoord op bezoek en moeten we naar AZ en Fortuna. Hopelijk zijn Gakpo, Götze en Madueke dan terug en kunnen we flink wat punten pakken en eind maart zo goed als zeker zijn van plek 2.
 

JMD

Well-known member
Gakpo ligt er nog ongeveer 3-4 weken uit. Men probeert de blessure met een individueel programma te genezen. Als dat niet lukt volgt een operatie en is het naw einde seizoen (bron: Rik Elfrink, Eindhovens Dagblad)
 
Bovenaan