Het grote PSV nieuws topic

Atreides

Well-known member
De beste voorzitter van PSV ooit is helaas niet meer. Visionair, vernieuwer en zeker ook een Brabants icoon.
 

Atreides

Well-known member
Toch denk ik meteen aan Erik van Muiswinkel en Studio Spaan.

Dat zeker, wat de persiflige in zeker zin nóg beter maakte dan dat hij als was.

Overigens net even gekeken, in de 'vrij korte tijd' dat van Raaij toonaangevend bestuurder (penningmeester of voorzitter) was heeft PSV één EC1, 10 van de 24 landstitels, 4 van de 7 bekers en 7 van de elf JC-schalen gewonnen.
 

JMD

Well-known member
Probleem is dat ik door die vent niet meer weet hoe de echte Van Raaij was. Hetzelfde geld overigens voor zijn meest geniale persiflage van Janmaat.
Jep. Met dit verschil dat Van Raaij om zijn eigen persiflage kon lachen (sterker nog: de nep-Harry presenteerde de biografie van de echte Harry) en Janmaat niet.
 

Mario

Well-known member
Dat zeker, wat de persiflige in zeker zin nóg beter maakte dan dat hij als was.

Overigens net even gekeken, in de 'vrij korte tijd' dat van Raaij toonaangevend bestuurder (penningmeester of voorzitter) was heeft PSV één EC1, 10 van de 24 landstitels, 4 van de 7 bekers en 7 van de elf JC-schalen gewonnen.

Niet alleen van Raaij natuurlijk, maar PSV had destijds gewoon een prima beleid met de juiste mensen aan het stuur. Ik vond van Raaij een geweldige man, een icoon voor PSV met de nodige humor. Spelers en supporters lierpen met hem weg.
 

JMD

Well-known member
Dat zeker, wat de persiflige in zeker zin nóg beter maakte dan dat hij als was.

Overigens net even gekeken, in de 'vrij korte tijd' dat van Raaij toonaangevend bestuurder (penningmeester of voorzitter) was heeft PSV één EC1, 10 van de 24 landstitels, 4 van de 7 bekers en 7 van de elf JC-schalen gewonnen.
Hoho, we hebben 9 bekers gewonnen... ;)
 

Atreides

Well-known member

JMD

Well-known member
Ledezma heeft zijn kruisband gescheurd, ligt er 6 tot 9 maanden uit. Zou na de winterstop aanhaken bij de A-selectie.
 

stc

Well-known member
Jammer om te horen dat Ledezma er lang uit ligt. Dat brengt het langdurig geblesseerden in de A selectie op 5.
 
Bovenaan