Hankie
Well-known member
Succes vriend!Hoewel ik het helemaal met je eens ben, ga ik je dit weekend Totaal vernederen met een dikke overwinning!
Succes vriend!Hoewel ik het helemaal met je eens ben, ga ik je dit weekend Totaal vernederen met een dikke overwinning!
Hoewel overbodig:Succes vriend!
Ja gaat wel ok. Aardig wat tegenslagen en vertragingen door leveringen, maar het einde is in zicht. Hopelijk nog een week of 3.Hoewel overbodig:
Even serieus, hoe gaat het met de verbouwing?
Hopelijk duurt het langer en komt er er koufront aan!Ja gaat wel ok. Aardig wat tegenslagen en vertragingen door leveringen, maar het einde is in zicht. Hopelijk nog een week of 3.
Waarom nou zo naar? De uitbouw is al klaar hoor enkel de badkamer en een aantal slaapkamers zijn in aanbouwHopelijk duurt het langer en komt er er koufront aan!
Vanwaar al die slaapkamers?Waarom nou zo naar? De uitbouw is al klaar hoor enkel de badkamer en een aantal slaapkamers zijn in aanbouw
Ik las net ergens dat je van de KNVB alleen uitstel mag aanvragen als het om een beslissende Europacupwedstrijd gaat, en dus niet voor een groepswedstrijd.Inderdaad. Dat dus vooral.
En verder: stel dat je uitstel wilde aanvragen vanwege het drukke Europese programma, PSV begon pas in september aan de voorronde. Hoe kunnen ze dan weten dat ze binnen 1 week 2x in Zuidoost Europa moeten spelen?
En nogmaals, net zoals ik in augustus niet voor verplaatsen Utrecht - AZ was, ben ik dat nu ook niet voor PSV - ADO. Maar het gaat me idd veel meer om de reactie.
Waarom houden al die spelers bij PSV zich niet aan de maatregelen?
Geen nieuwe besmettingen, Rosario is terug in de selectie. PSV met 19 man naar griekenland.Ik veracht maandag/dinsdag weer dat er spelers bij PSV besmet zijn met corona. Ik mag hopen dat Gakpo en Rosario deze week weer terugkeren, anders heeft PSV een groot probleem.
Geen nieuwe besmettingen, Rosario is terug in de selectie. PSV met 19 man naar griekenland.
1 april valt laat dit jaar.AS Roma schijnt John de Jong te willen hebben als TD.