Het grote PSV nieuws topic

Forza AZ

Well-known member
Inderdaad. Dat dus vooral.
En verder: stel dat je uitstel wilde aanvragen vanwege het drukke Europese programma, PSV begon pas in september aan de voorronde. Hoe kunnen ze dan weten dat ze binnen 1 week 2x in Zuidoost Europa moeten spelen?

En nogmaals, net zoals ik in augustus niet voor verplaatsen Utrecht - AZ was, ben ik dat nu ook niet voor PSV - ADO. Maar het gaat me idd veel meer om de reactie.
Ik las net ergens dat je van de KNVB alleen uitstel mag aanvragen als het om een beslissende Europacupwedstrijd gaat, en dus niet voor een groepswedstrijd.

stc

Well-known member
PSV baalt van de beslissingen van de KNVB. Bij PSV zijn er weer 2 spelers positief getest op Corona. Hendrix en keeper Muller. Ben benieuwd wie er vanmiddag allemaal in de verdediging spelen.

stc

Well-known member
Ik veracht maandag/dinsdag weer dat er spelers bij PSV besmet zijn met corona. Ik mag hopen dat Gakpo en Rosario deze week weer terugkeren, anders heeft PSV een groot probleem.

JMD

Well-known member
Ik veracht maandag/dinsdag weer dat er spelers bij PSV besmet zijn met corona. Ik mag hopen dat Gakpo en Rosario deze week weer terugkeren, anders heeft PSV een groot probleem.
Geen nieuwe besmettingen, Rosario is terug in de selectie. PSV met 19 man naar griekenland.

JMD

Well-known member
Philips blijft tot 2031 als sponsor verbonden aan PSV via de Brainportconstructie. Levert PSV 2,5 miljoen per jaar op.
Philips is de eerste van de 'Brainporters' die verlengt.

Bovenaan