Hankie
Well-known member
Dat gaat die steward van PSV ook bij mij doen.
Dat doet iedereen bij jou.
Dat gaat die steward van PSV ook bij mij doen.
Wel zo verstandig.Dat doet iedereen bij jou.
Dan heb je een steward die elke 12 minuten op en neer loopt en je de ene keer wel aanspreekt op roken en de andere keer niet. Als je in het midden van een rij zit, neemt zo'n Steward meestal de moeite niet.
Lekker.... kaarten voor PSV - FC Utrecht op 3 maart a.s.. In de VIP box nog wel! Genieten.
Mag van mij de kampioenswedstrijd zijn, is dit waardeloze kloteseizoen ook afgelopen. Bekerfinale erachteraan plakken en we kunnen met vakantie.
Tijdens de vakantie kunnen ze dan ook mooi alvast het WK afwerken, hebben we dat ook weer gehad. Des te sneller begint de Champions League :duim:
Ik las dat PSV daar helemaal niets heeft te zoeken met hun schijtbakkenvoetbal. Wanneer begint voor jullie de voorrondes?
Slechte kranten lees je dan, paar maanden geleden ging het ook al tussen PSV en Ajax.
Mag van mij de kampioenswedstrijd zijn, is dit waardeloze kloteseizoen ook afgelopen. Bekerfinale erachteraan plakken en we kunnen met vakantie.
Of ze beginnen in december al te zeggen dat ploeg X op zeker kampioen is, want 7 punten maakt men nooit meer goed. Lijdt ploeg X vervolgens een nederlaag dan 'is het de vraag of ploeg X instort'...Sowieso, de media serieus nemen, die kijken nooit verder dan een week vooruit.
Kampioenswedstrijd zal pas in ronde 31 plaatsvinden denk ik.