Het grote PSV nieuws topic

De Wolf

Well-known member
Dan heb je een steward die elke 12 minuten op en neer loopt en je de ene keer wel aanspreekt op roken en de andere keer niet. Als je in het midden van een rij zit, neemt zo'n Steward meestal de moeite niet.

Het zal dus niet werken. Stel dan een aantal rookvrije vakken in.
 

vakx2.0

Banned
Leuke stat...

Onder Cocu verloor PSV voor de winterstop gemiddeld 0,87 verliespunten (77 duels).
Na de winterstop doet Cocu het aanmerkelijk beter, met een gemiddelde van slechts 0,47 verliespunten.
Hou dit gemiddelde ook dit jaar vast, en we zijn kampioen.
 

Makanaky

Well-known member
Lekker.... kaarten voor PSV - FC Utrecht op 3 maart a.s.. In de VIP box nog wel! Genieten.

Mag van mij de kampioenswedstrijd zijn, is dit waardeloze kloteseizoen ook afgelopen. Bekerfinale erachteraan plakken en we kunnen met vakantie.
 

Mario

Well-known member
Mag van mij de kampioenswedstrijd zijn, is dit waardeloze kloteseizoen ook afgelopen. Bekerfinale erachteraan plakken en we kunnen met vakantie.

Tijdens de vakantie kunnen ze dan ook mooi alvast het WK afwerken, hebben we dat ook weer gehad. Des te sneller begint de Champions League :duim:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tijdens de vakantie kunnen ze dan ook mooi alvast het WK afwerken, hebben we dat ook weer gehad. Des te sneller begint de Champions League :duim:

Ik las dat PSV daar helemaal niets heeft te zoeken met hun schijtbakkenvoetbal. Wanneer begint voor jullie de voorrondes?
 

vakx2.0

Banned
Ik las dat PSV daar helemaal niets heeft te zoeken met hun schijtbakkenvoetbal. Wanneer begint voor jullie de voorrondes?

Ik las een paar maanden terug in diezelfde media dat de titelstrijd dit jaar tussen Feyenoord en Ajax zou gaan.
 

vakx2.0

Banned
Begin van het seizoen niet. Overal afgeschreven. Van VI tot Telegraaf, van Eindhovens Dagblad tot Leeuwarder Courant.
 

Abubakari

Well-known member
Dat is meer dan een paar maanden geleden, dat is bijna een half jaar geleden.
Sowieso, de media serieus nemen, die kijken nooit verder dan een week vooruit.
 

JMD

Well-known member
Sowieso, de media serieus nemen, die kijken nooit verder dan een week vooruit.
Of ze beginnen in december al te zeggen dat ploeg X op zeker kampioen is, want 7 punten maakt men nooit meer goed. Lijdt ploeg X vervolgens een nederlaag dan 'is het de vraag of ploeg X instort'...

Het moet media verboden worden voor een speelronde of 8 voor het eind over een al gespeelde titelstrijd te spreken. Tenzij het gat op een gegeven moment 15 punten is.
 

vakx2.0

Banned
Familiegeluk. De oudste is geselecteerd voor de PSV kinderraad. Hij wordt zaterdag, tijdens PSV-Heerenveen, aan het publiek voorgesteld. Enneh... van tevoren zitten we aan tafel met de voorzitter.

Dus collega PSV'ers... als er nog speciale wensen of dringende vragen zijn, let me know. Dichter op het vuur kom ik voorlopig niet te zitten.
 
Bovenaan