Het grote PSV nieuws topic

vakx2.0

Banned
Dat zonder hoofdletter vind ik ook wel een dingetje. Je ziet het vaker en ik begrijp er niets van.

Hoofdletters horen in een zin. Maar niet noodzakelijkerwijs in een logo.

Ben overigens een zeer trotse vader. M'n zoon speelde mee in het intro-filmpje van Philips/PSV, dat bij de onthulling van dit logo werd vertoond. Mooi documentje!
 

gevegt

Well-known member
Hoofdletters horen in een zin. Maar niet noodzakelijkerwijs in een logo.
Philips is een naam en die schrijf je met een hoofdletter.
Ajax is een naam en ook hun logo op het stadion wordt met kleine letters geschreven. Ik vind dat niet consequent en vreemd.
 

JMD

Well-known member
Niet gelijk zo serieus reageren. Ik probeer natuurlijk een reactie bij die irritante sukkel van een gevegt te ontlokken.
Snap ik. Maar ik vond het wel erg toevallig dat nu zowel Ajax als PSV als Feyenoord gewoon inconsequent zijn met die hoofdletters (en dat gevoel deel ik dan met die irritante sukkel...).
 

De Wolf

Well-known member
Vanaf komend seizoen mag je er ook niet meer roken.
Daarmee het derde stadion in de Eredivisie. Arena en Gelredome mochten al niet, maar dat was vanwege het dak.
 

vakx2.0

Banned
Hoe handhaven ze dat eigenljk in die dak-stadions?

Ben er overigens wel blij mee. Rook zelf niet, maar ben ook geen fervent anti-roker. Vind het alleen wel verschrikkelijk als een ander mij in zijn rook laat zitten een hele wedstrijd. Vergalt een stukje kijkplezier... dat gore gerook van je (onder)buurman. Dus blij dat het verboden wordt.
 

Pascallovic

Well-known member
Hoe handhaven ze dat eigenljk in die dak-stadions?

Ben er overigens wel blij mee. Rook zelf niet, maar ben ook geen fervent anti-roker. Vind het alleen wel verschrikkelijk als een ander mij in zijn rook laat zitten een hele wedstrijd. Vergalt een stukje kijkplezier... dat gore gerook van je (onder)buurman. Dus blij dat het verboden wordt.
Dan heb je een steward die elke 12 minuten op en neer loopt en je de ene keer wel aanspreekt op roken en de andere keer niet. Als je in het midden van een rij zit, neemt zo'n Steward meestal de moeite niet.
 
Bovenaan