Leg eens uit.Dat zonder hoofdletter vind ik ook wel een dingetje. Je ziet het vaker en ik begrijp er niets van.
Leg eens uit.Dat zonder hoofdletter vind ik ook wel een dingetje. Je ziet het vaker en ik begrijp er niets van.
Leg eens uit.
Normaal hoor je een naam met een hoofdletter te beginnen.
Dat zonder hoofdletter vind ik ook wel een dingetje. Je ziet het vaker en ik begrijp er niets van.
Nee hoor. Die regel geldt alleen voor dingen en namen die daadwerkelijk wat voorstellen.
Philips is een naam en die schrijf je met een hoofdletter.Hoofdletters horen in een zin. Maar niet noodzakelijkerwijs in een logo.
Dat zonder hoofdletter vind ik ook wel een dingetje. Je ziet het vaker en ik begrijp er niets van.
Vandaar dat Ajax op de Meer (en de Toekomst) ook met kleine letters op het gebouw stond/staat...
En Feyenoord??? https://www.ad.nl/rotterdam/bijna-30-000-kaarten-verkocht-voor-de-kuip~a1542bce/
We stellen allemaal niks voor zo te zien...
Daar ben ik te groot voor.Ik ook niet. Vind het ook gewoon spuuglelijk staan. Namen horen met hoofdletters.
(dus Gevegt ipv gevegt... )
Niet gelijk zo serieus reageren. Ik probeer natuurlijk een reactie bij die irritante sukkel van een gevegt te ontlokken.
Snap ik. Maar ik vond het wel erg toevallig dat nu zowel Ajax als PSV als Feyenoord gewoon inconsequent zijn met die hoofdletters (en dat gevoel deel ik dan met die irritante sukkel...).Niet gelijk zo serieus reageren. Ik probeer natuurlijk een reactie bij die irritante sukkel van een gevegt te ontlokken.
Mag je van de rijinstructeur al van het pleintje af?
Lelijk!
Vanaf komend seizoen mag je er ook niet meer roken.
Daarmee het derde stadion in de Eredivisie. Arena en Gelredome mochten al niet, maar dat was vanwege het dak.
Dan heb je een steward die elke 12 minuten op en neer loopt en je de ene keer wel aanspreekt op roken en de andere keer niet. Als je in het midden van een rij zit, neemt zo'n Steward meestal de moeite niet.Hoe handhaven ze dat eigenljk in die dak-stadions?
Ben er overigens wel blij mee. Rook zelf niet, maar ben ook geen fervent anti-roker. Vind het alleen wel verschrikkelijk als een ander mij in zijn rook laat zitten een hele wedstrijd. Vergalt een stukje kijkplezier... dat gore gerook van je (onder)buurman. Dus blij dat het verboden wordt.
Dan heb je een steward die elke 12 minuten op en neer loopt en je de ene keer wel aanspreekt op roken en de andere keer niet. Als je in het midden van een rij zit, neemt zo'n Steward meestal de moeite niet.
Dan doet ie alsof ie je niet ziet en loopt door.Pakt ie dan een super-soaker?
Dan doet ie alsof ie je niet ziet en loopt door.