Het grote PSV nieuws topic

Mario

Well-known member
Forumleiding
Als PSV komende week van NEC wint, en Feyenoord vervolgens verliest van Excelsior, is PSV kampioen. Zo niet, kan PSV een week later bij Telstar kampioen worden.

stc

Well-known member
PSV gaat beide wedstrijden het moeilijk krijgen. Ik weet van de vorige wedstrijd tegen Telstar dat het totaal niet liep en ze terecht verloren. Iedere club gebruikt nu een bepaalde tacktiek waar PSV het moeilijk mee heeft.

Ik mag hopen dat de staf het elftal op en top voorbereid.

Het leukste is als PSV in een thuiswedstrijd kampioen wordt. Maar hoe eerder hoe beter. Het zou wat zijn als PSV zaterdag wint en Excelsior wint zondag van Feyenoord (wat ik niet zie gebeuren zondag). Dan zit je zondagmiddag op de bank en dan hoor je dat je kampioen bent.

JMD

Well-known member
PSV gaat beide wedstrijden het moeilijk krijgen. Ik weet van de vorige wedstrijd tegen Telstar dat het totaal niet liep en ze terecht verloren. Iedere club gebruikt nu een bepaalde tacktiek waar PSV het moeilijk mee heeft.

Ik mag hopen dat de staf het elftal op en top voorbereid.

Het leukste is als PSV in een thuiswedstrijd kampioen wordt. Maar hoe eerder hoe beter. Het zou wat zijn als PSV zaterdag wint en Excelsior wint zondag van Feyenoord (wat ik niet zie gebeuren zondag). Dan zit je zondagmiddag op de bank en dan hoor je dat je kampioen bent.
Zou wel de 2e keer in de historie zijn dat Excelsior PSV kampioen maakt terwijl de Rotterdammers op dat moment niet tegen PSV spelen...

Bovenaan