Het grote PSV nieuws topic

Atreides

Well-known member
Van Bommel ontslagen.
En ik lees net dat Erwin Koeman weer vrij is.

Niet iedereen is fan van hem. Maar het lijkt mij een prima kandidaat om PSV een half jaar te doen. Bevalt het van beide kanten (nogal belangrijk voor Erwin) kun je hem ook langer houden.
 

Atreides

Well-known member
Edit: Malen lijkt enkele maanden out. Dat is een zware aderlating. Ik ben benieuwd of de Jong nog gaat winkelen in de winterstop.
 

JMD

Well-known member
Edit: Malen lijkt enkele maanden out. Dat is een zware aderlating. Ik ben benieuwd of de Jong nog gaat winkelen in de winterstop.

Dat zal denk ik afhangen van tot wanneer Lammers niet fit is. Als Lammers weer fit is kan je ook wel met hem ipv Malen spelen, we hebben toch praktisch geen dubbel programma meer.
 

stc

Well-known member
Ernest Faber is aangesteld als tijdelijke trainer van PSV. het schijnt dat Boudewijn Zenden ook een functie krijgt bij PSV 1
 

stc

Well-known member
Reinier Robbemond en Jurgen Dirckx verlaten PSV ook. De samenwerking met van Marwijk wordt ook opgezegd. De staf voor de laatste 2 wedstrijden bestaat naast Faber uit Zenden en Hesp.
 

stc

Well-known member
Ik ben benieuwd of er nog een 2de assistent komt bij PSV tot het eind van het seizoen. Eerste gedachte voor een 2de assistent welke bij mij opkwam was Sef Vergoossen. Maar deze is al boven de 70 en weet niet of hij nog op het veld wil staan.
 

gevegt

Well-known member
Wat vindt jij dat Faber het seizoen mag afmaken?

Een zwakte bod. Vooral omdat nu door de hele organisatie mensen moeten worden doorgeschoven.
Als ik de media mag geloven was 1 van de kritische punten jegens van Bommel dat hij zich te weinig bij de jeugd liet zien. Nu halen ze met deze verschuiving de hele opzet van de jeugd door elkaar.
 
Bovenaan