Het grote PSV nieuws topic

stc

Well-known member
Ik denk dat het management geen andere keus heeft gehad dan om Faber tijdelijk door te schuiven.
 

gevegt

Well-known member
Ik denk dat het management geen andere keus heeft gehad dan om Faber tijdelijk door te schuiven.

Natuurlijk wel. Ze gaan er nu van uit dat de volgende twee wedstrijden worden gewonnen om Faber een goede start te geven.
Onder van Bommel zou het resultaat niet anders zijn.
 

Abubakari

Well-known member
Een trainer wordt ontslagen na een zware wedstrijd (Stam na Ajax-Feyenoord, van Bommel na Feyenoord-PSV, Maaskant na Heracles uit) met daarna een relatief makkelijke tegenstander voor de boeg voor zijn opvolger (Advocaat mocht tegen VVV en RKC beginnen, Faber nu tegen GVVV en PEC thuis), bij Maaskant is het iets minder duidelijk, diens opvolger moest daarna thuis tegen Twente, maar het valt mij wel op dat de eerste wedstrijd daarna heel vaak een makkie is die de ontslagen trainer ook wel had gewonnen. Niet dat ik het raar vind dat van Bommel ontslagen is, van de laatste 12 wedstrijden maar 2 winnen kan niet bij PSV, Ajax of Feyenoord, maar had hem dan na Emmen uit de laan uit gestuurd. Feyenoord uit verliest PSV vrijwel altijd.
 

stc

Well-known member
Natuurlijk wel. Ze gaan er nu van uit dat de volgende twee wedstrijden worden gewonnen om Faber een goede start te geven.
Onder van Bommel zou het resultaat niet anders zijn.

Het besluit van het management stond al een tijdje vast dat v Bommel zou worden ontslagen.
Als het management v Bommel had ontslagen na Pec thuis, dan was Faber ook doorgeschoven. Hij zal de eerste 2 wedstrijden na winterstop ook wel punten pakken.

Dat het management lang heeft gewacht met het ontslaan omdat de spelersgroep en v Bommel nog wel door een deur konden, neem ik het management kwalijk.
Ze hadden ze hem veel eerder kunnen ontslaan.

Wat ik ook niet begrijp, is waarom ze Ruud Hesp hebben laten zitten. Hij maakt ook onderdeel uit van de trainersstaf die heeft gefaald. Zeker in de keeperskwestie.
Als je het goed wil doen, moet je hem ook ontslaan en Abe Knoop doorschuiven voor de rest van het seizoen.
Zo kan je wel schoon schip maken in de komende 6 maanden en op 0 beginnen in het volgende seizoen met een nieuwe technische staf en spelersgroep.
 

JMD

Well-known member
Een trainer wordt ontslagen na een zware wedstrijd (Stam na Ajax-Feyenoord, van Bommel na Feyenoord-PSV, Maaskant na Heracles uit) met daarna een relatief makkelijke tegenstander voor de boeg voor zijn opvolger (Advocaat mocht tegen VVV en RKC beginnen, Faber nu tegen GVVV en PEC thuis), bij Maaskant is het iets minder duidelijk, diens opvolger moest daarna thuis tegen Twente, maar het valt mij wel op dat de eerste wedstrijd daarna heel vaak een makkie is die de ontslagen trainer ook wel had gewonnen. Niet dat ik het raar vind dat van Bommel ontslagen is, van de laatste 12 wedstrijden maar 2 winnen kan niet bij PSV, Ajax of Feyenoord, maar had hem dan na Emmen uit de laan uit gestuurd. Feyenoord uit verliest PSV vrijwel altijd.

Dit dus. 100% mee eens.
 

Batigoal

Well-known member
Een trainer wordt ontslagen na een zware wedstrijd (Stam na Ajax-Feyenoord, van Bommel na Feyenoord-PSV, Maaskant na Heracles uit) met daarna een relatief makkelijke tegenstander voor de boeg voor zijn opvolger (Advocaat mocht tegen VVV en RKC beginnen, Faber nu tegen GVVV en PEC thuis), bij Maaskant is het iets minder duidelijk, diens opvolger moest daarna thuis tegen Twente, maar het valt mij wel op dat de eerste wedstrijd daarna heel vaak een makkie is die de ontslagen trainer ook wel had gewonnen. Niet dat ik het raar vind dat van Bommel ontslagen is, van de laatste 12 wedstrijden maar 2 winnen kan niet bij PSV, Ajax of Feyenoord, maar had hem dan na Emmen uit de laan uit gestuurd. Feyenoord uit verliest PSV vrijwel altijd.

Met Marcel Keizer zag je ook dat er een 'excuusnederlaag' werd gezocht om hem te ontslaan. Het besluit was genomen en het leek net eindelijk lekker te lopen. Toen werden we in de beker door Twente uitgeschakeld en werd hij alsnog gewipt.

Het is sneu voor de clublegende Van Bommel, maar als trainer van een topclub zo'n slechte reeks neerzetten kost iedereen zijn baan. Het zal voor hem niet gemakkelijk zijn om zijn trainerscarri?re nu een nieuwe start te geven denk ik. Ik zie Van Bommel niet zo snel in Nederland bij een andere club aan de slag gaan.
 

Mario

Well-known member
Het is sneu voor de clublegende Van Bommel, maar als trainer van een topclub zo'n slechte reeks neerzetten kost iedereen zijn baan. Het zal voor hem niet gemakkelijk zijn om zijn trainerscarri?re nu een nieuwe start te geven denk ik. Ik zie Van Bommel niet zo snel in Nederland bij een andere club aan de slag gaan.

Zijn volgende klus zal wel weer samen met zijn schoonvader zijn, die is onlangs ook zijn baan kwijt geraakt.
 

Eef de Kip

Well-known member
toch blijft het bizar hoe het kan lopen, vorig jaar was hij volgens velen (ok, een tikje overdreven) favoriet om bij Bayern M?nchen aan de slag te gaan.
 

JMD

Well-known member
toch blijft het bizar hoe het kan lopen, vorig jaar was hij volgens velen (ok, een tikje overdreven) favoriet om bij Bayern M?nchen aan de slag te gaan.

Klopt. En nu kan je dus ook met terugwerkende kracht je afvragen of die fantastische serie van najaar 2018 nou aan Bommel lag of dat hij nog teerde op het werk van Cocu.
 

Unregistere

Well-known member
De juiste invulling van de trainersstaf is PSV duidelijk ernst. Adil Ramzi is nu toegevoegd. De 42-jarige Marokkaan wordt ook assistent van Faber. Hij is al enkele jaren jeugdtrainer in Eindhoven.
 

SanMark.

Well-known member
De juiste invulling van de trainersstaf is PSV duidelijk ernst. Adil Ramzi is nu toegevoegd. De 42-jarige Marokkaan wordt ook assistent van Faber. Hij is al enkele jaren jeugdtrainer in Eindhoven.

Zeer inclusief dus.

Nu nog een transgender en een vrouw en de staf is compleet.
 

Unregistere

Well-known member
Ik vraag mij af wat het nut van een adviseur is.

Heerlijke functie natuurlijk. Guus komt zo nu en dan eens kijken, keuvelt met de oude mannetjes langs het veld, drinkt een bakkie met Ernest en geeft dan een paar tips. Loopt het goed, dan is Guus de grote man. Helpt het niets, dan waren het slechts adviezen.
 

gevegt

Well-known member
Dat is een goed teken. Die jongen concentreert zich volledig op het voetbal en laat zich niet beïnvloeden door randzaken.:duim:
 

JMD

Well-known member
Lekker snugger. De beste man schijnt misschien deze transferperiode al een transfer te gaan maken. Het is te hopen dat zijn paspoort dan in orde is...
 
Bovenaan