Het grote PSV nieuws topic

JMD

Well-known member
De blessure van Lammers lijkt erger dan verwacht...
Balen, want die maakte tegen Basel een goede indruk in die 10 minuten dat hij inviel.
 

Hankie

Well-known member
Lammers maanden uit de roulatie na operatie aan knie: ‘Ik baal ontzettend’
Sam Lammers komt voorlopig niet in actie voor PSV. De 22-jarige spits werd gistermiddag geopereerd aan zijn rechterknie, waaraan hij afgelopen zaterdag tegen Ajax geblesseerd raakte.


,,De operatie is goed verlopen, maar ik sta helaas de komende maanden aan de kant”, reageert de aanvaller. ,,Ik baal er ontzettend van, want ik was er klaar voor om met PSV om de prijzen te gaan spelen.”


De 22-jarige Lammers, die deze zomer na een verhuurperiode terugkeerde in Eindhoven, liep zijn blessure vorige afgelopen zaterdag op tijdens het duel met Ajax om de Johan Cruijff Schaal. Na een uitvoerige diagnose is gekozen voor een operatieve ingreep. ,,Dat was de beste optie om de ontstane schade te herstellen”, aldus Lammers. ,,Ik blijf nu een paar dagen in het ziekenhuis om te herstellen van de ingreep en dan gaat de focus op de revalidatie. Ik ben er zeker van dat ik er sterker uit ga komen. Dit hoort ook bij het leven van een topsporter, het is niet anders.”

Lammers werd vorig seizoen door PSV verhuurd aan sc Heerenveen. De 1,90 meter lange spits uit Tilburg was bij de club uit Friesland goed voor 19 doelpunten in 35 wedstrijden. PSV pikte de tweebenige spits in de zomer van 2010 op uit de jeugdopleiding van Willem II.

Zonde voor die jongen.
 

Batigoal

Well-known member
Pfoe, dat moet een klap zijn voor PSV. Je had eigenlijk al een natuurlijke opvolger voor De Jong in huis, nu zal je de markt op moeten. Kan me niet voorstellen dat ze Piroe nu opeens wel als optie zien.

Enigszins offtopic: ik stoor me een beetje aan hoe spastisch er door clubs wordt omgegaan met het niet vermelden van blessures i.v.m. AVG. Je kunt toch gewoon met toestemming van de spelers en eventueel artsen dat melden? Supporters zijn er wel benieuwd naar en ik kan me niet voorstellen dat spelers daar problemen mee hebben. Nog los van het feit dat de handhaving van deze wet in deze gevallen minimaal zal zijn.
 

Hankie

Well-known member
Pfoe, dat moet een klap zijn voor PSV. Je had eigenlijk al een natuurlijke opvolger voor De Jong in huis, nu zal je de markt op moeten. Kan me niet voorstellen dat ze Piroe nu opeens wel als optie zien.

Enigszins offtopic: ik stoor me een beetje aan hoe spastisch er door clubs wordt omgegaan met het niet vermelden van blessures i.v.m. AVG. Je kunt toch gewoon met toestemming van de spelers en eventueel artsen dat melden? Supporters zijn er wel benieuwd naar en ik kan me niet voorstellen dat spelers daar problemen mee hebben. Nog los van het feit dat de handhaving van deze wet in deze gevallen minimaal zal zijn.

Klopt vooral omdat maar weinig mensen en bedrijven echt de AVG begrijpen. Hopelijk komt hier snel een einde aan.
 

Atreides

Well-known member
Enigszins offtopic: ik stoor me een beetje aan hoe spastisch er door clubs wordt omgegaan met het niet vermelden van blessures i.v.m. AVG. Je kunt toch gewoon met toestemming van de spelers en eventueel artsen dat melden? Supporters zijn er wel benieuwd naar en ik kan me niet voorstellen dat spelers daar problemen mee hebben. Nog los van het feit dat de handhaving van deze wet in deze gevallen minimaal zal zijn.

Mag niet. Van Bommel en PSV mogen niet spelen met de priv? van Lammers.

Lijkt er overigens op dat ze net het ei van Columbus hebben gevonden. Lammers (i.e. de speler) mag z?lf uiteraard wel uitspraken doen, dat moeten ze dan maar wat meer inrichten dat spelers zelf hun blessure vertellen.
 

Hankie

Well-known member
Mag niet. Van Bommel en PSV mogen niet spelen met de priv? van Lammers.

Lijkt er overigens op dat ze net het ei van Columbus hebben gevonden. Lammers (i.e. de speler) mag z?lf uiteraard wel uitspraken doen, dat moeten ze dan maar wat meer inrichten dat spelers zelf hun blessure vertellen.

Of gewoon in het contract opnemen van de spelers.
 

Pascallovic

Well-known member
Jammer inderdaad voor Lammers. Was toch een seizoen waarin hij serieus voor zijn kans had kunnen gaan. Nu moet ie dat met enkele maanden uitstellen. Nu zegt enkele maanden nog steeds niet zoveel. Bij wijze van spreken is ie er in november weer, maar hij kan ook zomaar de volledige eerste seizoenshelft missen.
 

SanMark.

Well-known member
Met de medische staf van Psv verwacht ik dat hij er volgende week weer bij is.

Die kunnen wonderen verrichten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bijna alles. Undercover keek wel lekker weg. Jumbo en PSV daar mag natuurlijk gewoon de fik in.
 
Bovenaan