Mijn god, zo simpel had ik het nog niet bekeken. Nou ja, Friesche humor zullen we maar zeggen.
Santiago Arias heeft afgezegd voor de interlands van Colombia tegen Zuid-Korea en China. De verdediger van PSV blijft in Eindhoven werken aan zijn herstel.
Arias kampt een liesblessure, die hij heeft overgehouden aan de wedstrijd tegen FC Twente. Na 85 minuten was dat duel voor hem ten einde en werd hij afgelost door Bart Ramselaar.
Na overleg met de medische staf van Colombia werd de conclusie getrokken dat het voor Arias beter was om Eindhoven aan zijn herstel te werken dan richting Azi? te gaan voor de vriendschappelijke interlands tegen Zuid-Korea en China. De back richt zich op de wedstijd tegen PEC Zwolle.
Herstel voor Locadia. Herstel voor Arias. Die interlandluwte komt als geroepen.
Wel zielig voor Locadia, die nu al voor de zoveelste keer moet afhaken bij Oranje. En deze keer zat speeltijd er echt in gezien de hoeveelheid blessures voorin.
Zijn meestal de types die toch al tekort komen die constant afhaken.
Alsof ie zich zou kunnen opladen voor Schotland en Roemeni?. Het is natuurlijk geen Spanje of Duitsland he.Kenner!!!
Maar zielig blijft het natuurlijk wel. Er zo dicht tegenaan zitten en dan steeds net moeten afhaken.
Geen Europa League, geen WK ... het is allemaal in het voordeel van PSV :duim:
Dat geldt inmiddels voor alle clubs.
https://www.ed.nl/psv/caffee-1913-in-philips-stadion-sluit-de-deur~a26bf330/
Jammer dat het dichtgaat. Daarnaast moet ik er niet aan denken dat shirts van andere clubs van Nederland worden verkocht in het stadion.
Die van Feyenoord gaan enkel via de eigen offici?le fanshop, maar we kunnen wellicht er eentje openen in die shop.
WC Papier... wat 'n overbodige luxe.
Er zijn genoeg programmaboekjes om je poepresten mee af te vegen.