Ik word liever kampioen van de armoede dan de nummer 2, 3, 4, 5 etc. van de armoede.Kampioen van de armoede.
Dat vraag ik me ook af....Wat maakt jou zo zeker dat PSV de overige wedstrijden gaat winnen?
Wat maakt jou zo zeker dat PSV de overige wedstrijden gaat winnen?
Dat vraag ik me ook af....
Voor hetzelfde geld geeft die 0-8 vleugels aan Ajax en zetten zij zo'n serie van 33 uit 12 neer...
Maar misschien wel van NAC en Willm II
Ongetwijfeld. Maar dan was ik wel gewoon op dit forum te vinden...Jij ziet het altijd al wat rooskleuriger in voor Ajax dan voor PSV.
Was de situatie andersom geweest, dan had je PSV al afgeschreven jou kennende.
Als je tegen het onthutsend zwakke Twente al alle geluk van de wereld nodig hebt om te kunnen winnen zou ik dat maar niet al te hard roepenErvaring en gevoel. PSV gaat niet verliezen van Sparta en Excelsior.
Als je tegen het onthutsend zwakke Twente al alle geluk van de wereld nodig hebt om te kunnen winnen zou ik dat maar niet al te hard roepen
Mwoah, tegen Twente was PSV beter. Verdiende overwinning... al kwam ie wat laat tot stand.
Wat is je punt?
Feit is dat je thuis tegen Twente gewoon punten had kunnen verspelen. Of het verdiend is of niet maakt verder geen drol uit. En als je tegen Twente kan verspelen, kan je dat ook tegen de overige 16 clubs.Dat het tegen Twente geen geluk was, maar logisch, afgedwongen en verdiend.
En dat het tegen Zwolle wel geluk was.
Punt: die acht punten voorsprong worden niet makkelijk meer weggeven, daarvoor speelt PSV te constant (goed).
Ik quote hem even...Punt: die acht punten voorsprong worden niet makkelijk meer weggeven, daarvoor speelt PSV te constant (goed).
Dat zei Ronald Koeman begin januari 2007 ook... 'Ajax gaat echt niet 3x meer verliezen dan ons'... We hadden een mirakel nodig om kampioen te worden, tevens verloor PSV op een gegeven moment in 5 duels 11 punten ofzo...Daarbij... alsof de achtervolgers zo lekker constant zijn. Not.
Eerst die Rotterdamse ploegjes maar eens pakken.