Het grote kalkoen en oliebollen topic

de waan

Well-known member
Dan heb je waarschijnlijk niet de 3/4 liter weg getikt; zo ziek ben ik nooit meer geweest zelfs niet na een narcose van 16 uur.

Dat ik na die Elfstedentocht niet een paar dagen doodziek ben geweest snap ik nog steeds niet gezien de hoeveelheid en verscheidenheid aan drank die ik die dag naar binnen heb gegooid.

Normaal gesproken ben ik al vrij snel beroerd van drank namelijk.
 

Mario

Well-known member
De Elfstedentocht, dat zou toch weer een keer mooi zijn ... het zal nog wel ff duren ben ik bang.
 

Marinos

Well-known member
Berentzen Apfelkorn, is dat andere dan de normale? Daar had ik nooit zo'n moeite mee.

Ik heb een keer zoveel goldstrike gehad dat ik zwarte teer opkotste, sindsdien kan ik het zelfs niet meer ruiken zonder over mn nek te gaan

Ja die staat heb ik ook met goldstrike bereikt. Nooit meer gehad daarna en van de geur ga ik spontaan naar huis om eenzaam in m'n bed te gaan liggen janken.
 

Ivanhoe

Active member
Dat ik na die Elfstedentocht niet een paar dagen doodziek ben geweest snap ik nog steeds niet gezien de hoeveelheid en verscheidenheid aan drank die ik die dag naar binnen heb gegooid.

Normaal gesproken ben ik al vrij snel beroerd van drank namelijk.
Heb je hem wel uitgereden?
 

erka

Well-known member
Zo, morgen weer het jaarlijkse tripje naar Duitsland, vuurwerk halen. Niks bunkers, sprinklers en afzetprijzen, gewoon vrijwel gratis tussen de melk en de groenten :duim:
 

DeftonesJP

New member
Waarom zou je vuurwerk kopen terwijl je gratis naar dat van de buurman kan kijken?

Zo sta ik er ook in. Bovendien ga ik dat vuurwerkgebeuren al helemaal niet combineren met drank. Keuzes maken dus en dan hou ik het bij een biertje. Je zal toch half lazerus een pijl naar binnen jagen bij een onschuldig kind. Zoiets zou ik niet mee willen maken.
 

Fabian

Active member
Ik vind het ook geldverspilling. Zeker die knallers. Bij siervuurwerk begrijp ik het nog enigszins.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik las gisteren dat knalvuurwerk nog maar 10% van de totale omzet oplevert. Dat was 25%
 

Wigboldus

Well-known member
vroeger altijd met babypijltjes gerotzooid. Die dingen zijn tegenwoordig zelfs verboden. Zelf koop ik geen vuurwerk meer, maar gelukkig heb ik een zwager die voor een paar honderd euro een vuurwerkshow in elkaar bouwt met bedrading en zelfonstekers erop en eraan.. Krijgt ie een biertje van me. Beide gelukkig.
 
Bovenaan