Het grote kalkoen en oliebollen topic

Batigoal

Well-known member
Whatsapp heeft storing. Hoe moet ik dan straks al mijn selfies rondsturen om te laten zien hoe leuk ik het heb vanavond?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Vrouwlief zit al vanaf half acht naar zo'n vrouwenserie te kijken (The Vampire Diaries) en ik zit lekker muziekje te luisteren en FM te spelen. Wekker maar even gezet op 23:55 :duim:
 

Jozsef

New member
Jandino bij IHVH. Arme Jozsef.

Die teringherrie is niet te harden. Hinnekend paard de Mol, The Black Fabian, honderden zwakzinnige Teletoeters....
Ik ben al gevlucht in m'n telefoon. Hoe kan dit programma een kijkcijferkanon zijn? Leg 't me uit alsjeblieft.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Die teringherrie is niet te harden. Hinnekend paard de Mol, The Black Fabian, honderden zwakzinnige Teletoeters....
Ik ben al gevlucht in m'n telefoon. Hoe kan dit programma een kijkcijferkanon zijn? Leg 't me uit alsjeblieft.

Niet iedereen is een Feyenoorder?
 

JFK

Well-known member
Die teringherrie is niet te harden. Hinnekend paard de Mol, The Black Fabian, honderden zwakzinnige Teletoeters....
Ik ben al gevlucht in m'n telefoon. Hoe kan dit programma een kijkcijferkanon zijn? Leg 't me uit alsjeblieft.

Top2000 a gogo
Wie zat daar vanavond? Irene Moors!
Irene Moors is RTL4 zoals RTL4 Irene Moors is. Ze zat daar echt voor zichzelf en niet voor het liedje dat ze promootte.

Kokhalzend lag ik op de bank van deze zelfverheerlijking.
 

inhethoekje

Active member
Top2000 a gogo
Wie zat daar vanavond? Irene Moors!
Irene Moors is RTL4 zoals RTL4 Irene Moors is. Ze zat daar echt voor zichzelf en niet voor het liedje dat ze promootte.

Kokhalzend lag ik op de bank van deze zelfverheerlijking.

Als ik die kut ooit een keer tegenkom op een Libelle/ViVadag schop ik ze de hele Jaarbeurs door, en als die homo van een Carlo ertussen probeert te komen stop ik iets in dat gat van hem waar vaker de zon heeft geschenen als bij mij maar waar de term ''vlaggestok'' nog magertjes klinkt.

Zo dat is eruit, iemand nog een biertje?

Tssst.
 

JFK

Well-known member
Als ik die kut ooit een keer tegenkom op een Libelle/ViVadag schop ik ze de hele Jaarbeurs door, en als die homo van een Carlo ertussen probeert te komen stop ik iets in dat gat van hem waar vaker de zon heeft geschenen als bij mij maar waar de term ''vlaggestok'' nog magertjes klinkt.

Zo dat is eruit, iemand nog een biertje?

Tssst.

Mooi verwoordt Hoek.
Ik drink met je mee! Tsssst.
 

inhethoekje

Active member
Allemaal alvast de beste wensen voor 2016,maak er wat moois van en doe nou eens een keer wat je verleden jaar wilde gaan doen,neem een keer die gok, blijf niet afwachten en twijfelen.
Niet geschoten is..... ...je kent het clich? ondertussen wel.Zo had ik op 1 januari 2015 met mezelf afgesproken nog niet te stoppen met roken en daar ben ik met verve in geslaagd,kreeg laatst zelfs een bedankbrief van Philip Morris voor mijn afname.
Dat bedoel ik dus, durf en doen, meer heb je niet nodig in 2016, gezond blijven we toch wel, toch, hopelijk?
En zo niet dan ga ik in 2017 veel hopen en misschien wel stoppen met roken maar daar hebben we het over 12 maanden wel over. Maak er wat van, stelletje tuig dat jullie zijn hier!

inhethoekje.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Lieve vrienden,

Ik wens jullie allemaal een prachtig jaar toe.
Ik hoop dat jullie dromen uit komen.
Ik hoop dat jullie doelen behaald worden.
Ik hoop dat jullie veel liefde zullen ontvangen.
Ik hoop dat jullie er een feestje van zullen maken.
Maar bovenal hoop ik dat jullie allen gezond blijven.

Jamel
 

JFK

Well-known member
Aan alle DVK-helden:
Een fantastisch 2016 en Feyenoord pakt de dubbel.

1,2,3 even allemaal meedoen!
Dirrekie Kuyt ole ole ole
Dirrekie Kuyt ole ole ole
 
Bovenaan