Mario
Well-known member
Stonden vandaag maar weinig mensen bij de oliebollenkraam bij de Aldi. Hebben dit jaar nog wel goud gewonnen bij de andere test.
Wij hebben er maar een paar gehaald, als ik er 3 eet is het al veel.
Stonden vandaag maar weinig mensen bij de oliebollenkraam bij de Aldi. Hebben dit jaar nog wel goud gewonnen bij de andere test.
Gewoon op Facebook knallen.Whatsapp heeft storing. Hoe moet ik dan straks al mijn selfies rondsturen om te laten zien hoe leuk ik het heb vanavond?
Je zit alleen thuis op de bank vanavond?
Gewoon op Facebook knallen.
Whatsapp heeft storing. Hoe moet ik dan straks al mijn selfies rondsturen om te laten zien hoe leuk ik het heb vanavond?
Jandino bij IHVH. Arme Jozsef.
Die teringherrie is niet te harden. Hinnekend paard de Mol, The Black Fabian, honderden zwakzinnige Teletoeters....
Ik ben al gevlucht in m'n telefoon. Hoe kan dit programma een kijkcijferkanon zijn? Leg 't me uit alsjeblieft.
Die teringherrie is niet te harden. Hinnekend paard de Mol, The Black Fabian, honderden zwakzinnige Teletoeters....
Ik ben al gevlucht in m'n telefoon. Hoe kan dit programma een kijkcijferkanon zijn? Leg 't me uit alsjeblieft.
Top2000 a gogo
Wie zat daar vanavond? Irene Moors!
Irene Moors is RTL4 zoals RTL4 Irene Moors is. Ze zat daar echt voor zichzelf en niet voor het liedje dat ze promootte.
Kokhalzend lag ik op de bank van deze zelfverheerlijking.
Als ik die kut ooit een keer tegenkom op een Libelle/ViVadag schop ik ze de hele Jaarbeurs door, en als die homo van een Carlo ertussen probeert te komen stop ik iets in dat gat van hem waar vaker de zon heeft geschenen als bij mij maar waar de term ''vlaggestok'' nog magertjes klinkt.
Zo dat is eruit, iemand nog een biertje?
Tssst.
Mooi verwoordt Hoek.
Ik drink met je mee! Tsssst.