Vroeger gingen oude kerstbomen idd in de hens.
Vroeger in de zin van enkele jaren terug in Blokker dan.
Vroeger gingen oude kerstbomen idd in de hens.
Barbaren, tot en met 6 januari is het kerstmis, namelijk de aankomst van de drie koningen met de cadeautjes!
(Voor de kleintjes:hsv
Vroeger in de zin van enkele jaren terug in Blokker dan.
Geen idee, jaren '80 in het Rotterdamse ...
Ach de milieu terroristen winnen wel flink terrein in Hoorn. Al je de stad binnen rijdt, dan mag je nog maar 70 i.p.v. 80 en kennelijk klopt er weinig meer van de verkeerslichten, want zelfs zondag rond half twee sta je in de file voor het verkeerslicht. Helemaal top al die stilstaande auto's.
Hier in Rotterdam krijgen we een milieuzone vanaf 1 januari ...
De Tweede Kamer die probeert toch die milieuzone ellende in steden af te schaffen?
Laatste dagje Nederland dit jaar. Morgen op het vliegtuig naar Glasgow om daar Hogmanay te vieren.
In de provincies die jullie al jaren aan Belgi? proberen te slijten is het nog wel bekend dacht ik.Bij ons thuis bleef de boom ook altijd tot en met Driekoningen staan, Poolse (katholieke) achtergrond ... in Nederland is het feest minder bekend, zeker vandaag de dag. Ik doe er zelf ook niet meer aan. Veel andere landen in Europa vieren het wel.
Heb je Schotse roots, of gewoon vakantie?
Gewoon vakantie. Vorig jaar in Groningen gevierd en dat was geen drol aan, dus dit jaar op pad. Voetbal wedstrijdjes meepakken, win-win. Hearts - Dundee op de 30ste in Edinburg en Celtic - Patrick Thistle op de 2de in Glasgow.
In de provincies die jullie al jaren aan Belgi? proberen te slijten is het nog wel bekend dacht ik.
Ook hier is het bekend. Maar om nou t/m Driekoningen tegen die boom aan te kijken...