Het grote kalkoen en oliebollen topic

gevegt

Well-known member
Momenteel verbruik zoveel gas dat het mij zou verbazen als er vanavond geen beving in Groningen plaatsvindt.
 

inhethoekje

Active member
Fijne feestdagen allemaal, geniet van je familie en vrienden om je heen tijdens deze dagen, geef ze een keer een extra knuffel of kus, gewoon omdat alles zo voorbij is.
 

Ska P 187

Well-known member
Ben geen homo, burp!
M???n wat is secreto de iberico lekker, vet maar fok iberisch vet is lekker. Da's gewoon topvet in laagjes. Je legt zo'n stukje vlees op de tong en je hoeft niet eens te kauwen, smelt zo weg.
Fijn zo'n schoonfamilie die zich inhoudt ondanls mijn valse bescheidenheid, omdat IK dit lekker vind. Zelf zaten ze gamba's te onhoofden, shit IS is er niets bij.
Ik heb ze allemaal een knuffel gegeven. Ik hou van jullie allemaal!!!
Geintje.
Evengoed kerst is nu alweer geslaagd, morgen voor de 2e ronde.
 

Maasveld

Well-known member
Ben geen homo, burp!
M???n wat is secreto de iberico lekker, vet maar fok iberisch vet is lekker. Da's gewoon topvet in laagjes. Je legt zo'n stukje vlees op de tong en je hoeft niet eens te kauwen, smelt zo weg.
Fijn zo'n schoonfamilie die zich inhoudt ondanls mijn valse bescheidenheid, omdat IK dit lekker vind. Zelf zaten ze gamba's te onhoofden, shit IS is er niets bij.
Ik heb ze allemaal een knuffel gegeven. Ik hou van jullie allemaal!!!
Geintje.
Evengoed kerst is nu alweer geslaagd, morgen voor de 2e ronde.
Heb je weer geblowd?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zag een melding van de NOS oppoppen en ik vroeg mij al af wie er in vredesnaam zo'n toespraak gaat bekijken.
 
Bovenaan