De Groene Scout
Well-known member
Mag ik even overgeven.....

Gelukkig hoeft Oranje het WK niet te boycotten. We laten gewoon Hiddink zitten ... komt helemaal goed.
Nee hoor.. En wedden dat iedereen dan slaafs voor de buis zit. En dat vele anderen naar Rusland afgereist zijn.
Ook onder Hiddink en/of Blind halen we het WK. En wedden dat iedereen dan slaafs voor de buis zit. En dat vele anderen naar Rusland afgereist zijn.
Nee hoor.
Slaafs dus.Slaafs wil ik niet zeggen, maar ik sla geen WK over.
Dacht jij bijvoorbeeld dat Coca Cola zich terugtrekt? Nee, die zijn veel te bang dat hun concurrent Pepsi dat gat opvult. En zo zal dat voor veel sponsors gelden.
Dat denk ik niet.Coca Cola zit er net zo diep in als Blatter.
Dacht jij bijvoorbeeld dat Coca Cola zich terugtrekt? Nee, die zijn veel te bang dat hun concurrent Pepsi dat gat opvult. En zo zal dat voor veel sponsors gelden.
Een paar decenia.
Slaafs wil ik niet zeggen, maar ik sla geen WK over.
Die stinkkaas komt bij mij al jaren het huis niet meer in.Ja, zo wordt het nooit wat met een boycot. Ik heb zojuist een stuk Zwitserse kaas in de kliko gemieterd. Ik wilde een statement maken.
Ja, zo wordt het nooit wat met een boycot. Ik heb zojuist een stuk Zwitserse kaas in de kliko gemieterd. Ik wilde een statement maken.