Het grote Gianni Infantino topic

De Groene Scout

Well-known member
Mag ik even overgeven.....

CGMhVMsWcAEmklA.jpg
 

Mario

Well-known member
Gelukkig hoeft Oranje het WK niet te boycotten. We laten gewoon Hiddink zitten ... komt helemaal goed.
 

ALenstra

Well-known member
Ook onder Hiddink en/of Blind halen we het WK. En wedden dat iedereen dan slaafs voor de buis zit. En dat vele anderen naar Rusland afgereist zijn.
 

Pascallovic

Well-known member
Als we het WK 2018 niet halen, dan zou ik dat niet meteen aan de trainer wijten, aangezien ik de komende selectie niet heel bijzonder vind. Hopelijk kan Depay het team dragen tegen die tijd, anders gaat de WK-kwalificatie heel erg lastig worden.
 

Methone

New member
Dacht jij bijvoorbeeld dat Coca Cola zich terugtrekt? Nee, die zijn veel te bang dat hun concurrent Pepsi dat gat opvult. En zo zal dat voor veel sponsors gelden.

Maar als de UEFA en de CONMEBOL een nieuwe bond oprichten, dan is het voor Coca Cola, VISA, Sony, Hyundai en Adidas bijvoorbeeld toch aantrekkelijker om naar de nieuwe bond te gaan lijkt me. Sponsors waren sowieso al niet blij met de schandalen van de afgelopen dagen.

FIFA-sponsors roeren zich
http://www.tijd.be/dossier/wereldbe...ren_zich.9638467-2469.art?ckc=1&ts=1432930616
 

gevegt

Well-known member
De baas van de sport bij de NOS heeft nu wel een hele grote mond, maar waarom zegt hij niet gewoon dat ze het niet meer gaan uitzenden?
 
Bovenaan