Het grote Gianni Infantino topic

JMD

Well-known member
Ben nu vooral benieuwd of Europa ?cht de grote mond durft waar te maken... Eerder in de week dreigden ze de stemming te boycotten, maar puntje bij paaltje deden ze dat ook niet.
Zo zal het nu ook wel eindigen.
 

Batigoal

Well-known member
Ben nu vooral benieuwd of Europa ?cht de grote mond durft waar te maken... Eerder in de week dreigden ze de stemming te boycotten, maar puntje bij paaltje deden ze dat ook niet.
Zo zal het nu ook wel eindigen.

Dat verwacht ik ook. Platini zal zijn kritiek wel gaan nuanceren. Alle hoop op de FBI nu.
 

JMD

Well-known member
Dat verwacht ik ook. Platini zal zijn kritiek wel gaan nuanceren. Alle hoop op de FBI nu.

Jep. Inderdaad.

En vooral opvallend dat iedereen uit de lagen 'onder Blatter' gearresteerd is (zie dat plaatje dat hier eerder gepost is), maar Blatter himself nog niet. No way dat die van niks weet. Lijkt wel alsof ze hem niet durven aan te pakken, maar aand e andere kant kan ik me dat van de FBI ook weer niet voorstellen.
 

Batigoal

Well-known member
Jep. Inderdaad.

En vooral opvallend dat iedereen uit de lagen 'onder Blatter' gearresteerd is (zie dat plaatje dat hier eerder gepost is), maar Blatter himself nog niet. No way dat die van niks weet. Lijkt wel alsof ze hem niet durven aan te pakken, maar aand e andere kant kan ik me dat van de FBI ook weer niet voorstellen.

De FBI houdt van show en dit is een bekende tactiek die ze vaker toepassen; eerst de kleine vissen uit de vijver halen en kijken hoe de top daarop reageert. Om later over te gaan tot de belangrijke pionnen.
 

de waan

Well-known member
Ze zullen met de gearresteerden nu wel proberen het bewijs tegen Blatter helemaal waterdicht te krijgen.

Van de UEFA als geheel hoeven we niks te verwachten, het zal van individuele bonden moeten komen, de FA voorop.
 

gevegt

Well-known member
Als ZDF en ARD, net als bij het wielrennen, het WK gaan boycotten, is er ook kans dat Duitsland niet meedoet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ze zullen met de gearresteerden nu wel proberen het bewijs tegen Blatter helemaal waterdicht te krijgen.

Van de UEFA als geheel hoeven we niks te verwachten, het zal van individuele bonden moeten komen, de FA voorop.

Van de individuele bonden hoeven we toch ook weinig te verwachten? Volgens mij blijft alles lekker zoals het was.
 

de waan

Well-known member
Van de individuele bonden hoeven we toch ook weinig te verwachten? Volgens mij blijft alles lekker zoals het was.

Ik heb toch wel de stille hoop dat voor een aantal de maat nu echt vol is. En als je in eerste instantie een stuk of vijf serieuze landen hebt die de handschoen willen oppakken, kun je misschien al wel een kanteling teweeg brengen.
 
Laatst bewerkt:

Shayman

New member
Ze zullen met de gearresteerden nu wel proberen het bewijs tegen Blatter helemaal waterdicht te krijgen.

Van de UEFA als geheel hoeven we niks te verwachten, het zal van individuele bonden moeten komen, de FA voorop.

Inderdaad, Rusland plus wat vriendjes blijven vast wel aan de tiet hangen van Blatter maar hopelijk gaat het gros van de UEFA samen met de CONCACAF & CONMEBOL wel even achter de oortjes krabben. In verhouding maar een paar landen maar wel de enige die top8 spelen op een WK normaal gesproken. Ook daar zitten genoeg engerdjes maar misschien zijn ze wel een beetje geschrokken van de FBI nu.
 
G

Gast

Guest
En we krijgen een 2e ronde, dat is toch al meer dan de meeste verwacht hadden.
 

miklo

Member
Geen tweede ronde, de prins heeft zich teruggetrokken. UEFA gaat niks doen, Platini is een strohalm in dit hele gebeuren. Alleen de Engelsen zouden iets kunnen betekenen als de rest durft toe te stappen maar weinig hoop daarop.

Come on FBI
 

JMD

Well-known member
De FBI houdt van show en dit is een bekende tactiek die ze vaker toepassen; eerst de kleine vissen uit de vijver halen en kijken hoe de top daarop reageert. Om later over te gaan tot de belangrijke pionnen.

Ik hoop met je mee...
 

gevegt

Well-known member
vPraag heeft nu twee keer zijn mond open gedaan. Hij maakt zich natuurlijk voor eeuwig ongeloofwaardig als hij zich nu niet hard gaat maken om Nederland van het WK weg te houden.
 

Keyser S?ze

New member
Van Praag meldt zojuist in het journaal dat hij vandaag heeft gemerkt dat mensen beloven op kandidaat A te stemmen en dan toch op kandidaat B stemmen.

Goh, dat verwacht je niet h??
 

JFK

Well-known member
Geen tweede ronde, de prins heeft zich teruggetrokken. UEFA gaat niks doen, Platini is een strohalm in dit hele gebeuren. Alleen de Engelsen zouden iets kunnen betekenen als de rest durft toe te stappen maar weinig hoop daarop.

Come on FBI

Hoezo is Platini een strohalm?
 
Bovenaan