Het grote Feyenoord transfertopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bazoer deze winter niet naar Feyenoord. De clubs komen er niet uit. Nu afwachten tot de zomer, wanneer Bazoer transfervrij is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Weer een middenvelder. Ik heb liever dat Mike Kleijn vanaf aankomende zomer de kans krijgt.

Til vertrekt sowieso, Kökçu is wel heel erg lekker bezig en Toornstra kan niet echt meer als vaste basisspeler de komende jaren. Dan heb je aan Hartjes, Milambo en Kleijn niet echt genoeg.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Lekker bezig die Arnesen! Van de zomer goed verkopen en hij is helemaal het mannetje.
Dat vooral. Deze zomer móét hij transferklappers gaan maken. Ik ben er wel klaar mee dat we spelers die net tekort komen voor ons links en rechts aan het weggeven zijn.

De drie aankopen van deze winter stemmen me wel weer zeer positief. Dermane kenden we natuurlijk al. Die heeft tijd nodig, maar absoluut de potentie om een sensatie te worden. En die andere twee zijn jonge spelers die zich op een iets lager niveau al behoorlijk bewezen hebben, volgens de scoutingrapporten leergierig zijn en die we redelijk goedkoop hebben kunnen oppikken. Beetje categorie Pedersen dus. Als we elk jaar een aantal van dit soort spelers halen, gaat ons dat op de lange termijn een heleboel opleveren. Zoals ik in de zomer al zei, ze zullen echt niet allemaal slagen. Maar als je er vijf haalt en eentje ontwikkelt zich goed waardoor je hem voor 20 miljoen kunt verkopen, ben je al spekkoper. Ik ben een groot voorstander van dit beleid.
 

gevegt

Well-known member
Lekker bezig die Arnesen! Van de zomer goed verkopen en hij is helemaal het mannetje.
Volgens Valentijn Driessen was het transferbeleid voor de komst van Slot totaal ruk en nu prima. M.a.w. Arnesen kan er niets van en Slot bepaald het transferbeleid.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Volgens Valentijn Driessen was het transferbeleid voor de komst van Slot totaal ruk en nu prima. M.a.w. Arnesen kan er niets van en Slot bepaald het transferbeleid.
Valentijn Driessen heeft even gemist dat Frank Arnesen vijf scouts heeft ontslagen en er zeven aan heeft genomen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan