Het grote Feyenoord transfertopic

De Wolf

Well-known member
Beetje overdreven veel geld. Voor dat bedrag had hij minimaal bij de WK selectie moeten zitten.
Wel familie van legendarische Henk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De 6 positie he, zou wel een enorme versterking zijn. Denkt dat de verdediger niet komt en het voorlopig zo blijft staan, met als backup wieffer.

Hopelijk dat Geertruida en Pedersen zich dan gaan ontwikkelen. Pedersen vind ik is zowel bij zijn verdedigende als aanvallende taken onvoldoende. Geertruida speelt erg onrustig. Die laatste heeft vorig jaar wel beter gespeeld in het centrum.
 

Pascallovic

Well-known member
Als je hem goed gebruikt kan hij een nuttige kracht worden, maar niet direct een geweldenaar voor Feyenoord. Draait dit seizoen toch wat minder dan zijn eerste jaar bij Groningen dat zeer verdienstelijk was. Ik persoonlijk denk dat de stap naar een topclub nog te vroeg komt voor hem. Hij is immers mede bij Ajax vertrokken om met regelmaat Eredivisie te spelen. Ik vind hem nog niet zo ver dat hij voldoende heeft overtuigd om weer naar een topclub te gaan. Bij een Quinten Timber had ik dit duidelijk wel en een Danilo Doekhi had ik afgelopen zomer ook wel een stap naar een topclub zien maken qua niveau. Die waren beiden toch wel wat verder.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als je hem goed gebruikt kan hij een nuttige kracht worden, maar niet direct een geweldenaar voor Feyenoord. Draait dit seizoen toch wat minder dan zijn eerste jaar bij Groningen dat zeer verdienstelijk was. Ik persoonlijk denk dat de stap naar een topclub nog te vroeg komt voor hem. Hij is immers mede bij Ajax vertrokken om met regelmaat Eredivisie te spelen. Ik vind hem nog niet zo ver dat hij voldoende heeft overtuigd om weer naar een topclub te gaan. Bij een Quinten Timber had ik dit duidelijk wel en een Danilo Doekhi had ik afgelopen zomer ook wel een stap naar een topclub zien maken qua niveau. Die waren beiden toch wel wat verder.
Hier ben ik het wel mee eens. Ik vind hem op dit moment zeker ook nog niet klaar voor (een basisplaats bij) Feyenoord. Wel vind ik het een interessante en fijne aankoop voor de toekomst. Ik vind dat Kasanwirjo veel mee heeft als voetballer en dat zijn potentieel een stuk hoger ligt dan bijvoorbeeld Danilo Doekhi. Maar het zal tijd nodig hebben om dat potentieel er eventueel uit te laten komen, dus geen aankoop wat op korte termijn onze personele problemen echt oplost. Hopen dat Geertruida en Wieffer fit blijven.
 

erka

Well-known member
Kasanwirjo? Geld toe Feyenoord? Die gast heeft een totaal verrotte mentaliteit. Ik wil hem wel komen brengen.
 

Batigoal

Well-known member
Kasanwirjo vind ik wel een prima talent, bij Jong Ajax ook al. Alleen bij ons kwam hij er voorlopig nog flink tekort en destijds was er voor centraal achterin gewoon te veel concurrentie om een kans te maken op een plekje (hoe anders is dat nu). Het verbaasde me destijds wel hoe makkelijk Ajax hem liet gaan, maar wellicht had dat ook te maken met het mentale dingetje wat @erka al aangeeft, dat kan ik me niet meer zo goed herinneren. Maar het zou best weer zo'n speler kunnen zijn die onder Slot zich weet te ontwikkelen.
 

erka

Well-known member
Kasanwirjo vind ik wel een prima talent, bij Jong Ajax ook al. Alleen bij ons kwam hij er voorlopig nog flink tekort en destijds was er voor centraal achterin gewoon te veel concurrentie om een kans te maken op een plekje (hoe anders is dat nu). Het verbaasde me destijds wel hoe makkelijk Ajax hem liet gaan, maar wellicht had dat ook te maken met het mentale dingetje wat @erka al aangeeft, dat kan ik me niet meer zo goed herinneren. Maar het zou best weer zo'n speler kunnen zijn die onder Slot zich weet te ontwikkelen.

Ja talent heeft ie wel, maar dat is maar de helft van het verhaal.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja talent heeft ie wel, maar dat is maar de helft van het verhaal.
Ik ben wel benieuwd, Erka. Waar zit het hem dan in dat hij volgens jou een verrot karakter heeft?

Slot was net ook wel duidelijk in de persconferentie: versterking voor de toekomst. Zou mooi zijn als die jongen het voorbeeld van iemand als Kokcu kan volgen, die van de week in een heel mooi zelf-reflecterend interview met VI aangaf hoe hij in de eerste maanden onder Slot de knop om heeft gezet en echt is gaan leven voor zijn sport. Dat betaalt zich ook zichtbaar uit nu.
 
Bovenaan