Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Miramar zijn favoriet Vilhena schijnt bovenaan het lijstje te staan. Ben ik altijd wel fan van geweest. Brengt een hoop ervaring en heeft ergens wel iets om te stofzuigen op zes. Ik ben er niet op tegen ondanks het een oude bekende is.
 

Miramar

Well-known member
Miramar zijn favoriet Vilhena schijnt bovenaan het lijstje te staan. Ben ik altijd wel fan van geweest. Brengt een hoop ervaring en heeft ergens wel iets om te stofzuigen op zes. Ik ben er niet op tegen ondanks het een oude bekende is.
Als lapmiddel zou het kunnen, maar aub in Juli gewoon een klasbak halen die er meteen staat.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vilhena huren als optie voor de korte termijn en dan van de zomer Zerrouki halen is niet eens zo'n gek idee.
 
  • Leuk
Waarderingen: JFK

Max

Administrator
Forumleiding
Dat zou ook prima zijn. Vilhena er definitief bij zou ik ook niet mee zitten. Feyenoord blijft relatief jong en onervaren en dat gaat er van de zomer in principe niet beter op worden als Kökçü vertrekt. Al is de selectie natuurlijk ook de volle breedte wel weer een jaar verder.
 

ALenstra

Well-known member
Hij staat onder contract bij Espanyol en die heeft hem aan Salernitana verhuurd. Dus dat gaat ingewikkeld worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tsja geen idee hoe men dat bedacht heeft. Op zich mag Vilhena voor twee clubs uitkomen en kan een huurovereenkomst voortijdig worden beëindigd.
 

Hankie

Well-known member
Ik denk dat er komende week een verdediger bijkomt. Nu heb je alleen Geertuida en Rasmussen over.
De blessure van Hancko lijkt mee te vallen is gisteren bekend gemaakt. Maar er zal wel een rechtsbenige verdediger bijkomen, want Geertruida houdt op die plek niet over.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat er komende week een verdediger bijkomt. Nu heb je alleen Geertuida en Rasmussen over.

Hancko is afwachten wat de ernst is. Men gaat uit van een zenuw. Maar goed, je hebt centraal achterin wel een probleem. Wieffer kan daar op zich ook in noodgevallen spelen, maar op Wieffer zijn positie is Taabouni nu schijnbaar het alternatief. Dus dat kan ook niet echt. Die Pool klonk leuk, maar schijnbaar heeft Leicester ook nog een vijfde centrale verdediger nodig, dus afwachten of we die Pool kunnen binnenhengelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als je nog een paar weken wacht kun je je sowieso afvragen hoeveel zin het nog heeft om spelers te halen. Ik snap dat het geen Football Manager is, maar je hebt wel al drie wekenlang urgent op twee posities spelers nodig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hij gaat naar Gent, Feyenoord was al afgehaakt. Die gaan nu voor Schouten

Andere positie. Huur met 15 miljoen koopoptie. Dat is wel krankzinnig veel geld en kun je enkel lichten als je kampioen zou worden. Klinkt als een mooi verhaal van Rutger die toch aan geloofwaardigheid aan het inboeten is. Rechtsbenige centrale verdediger is ook behoorlijk essentieel. Nog maar eens De Vrij proberen? ;-)
 

Hankie

Well-known member
Andere positie. Huur met 15 miljoen koopoptie. Dat is wel krankzinnig veel geld en kun je enkel lichten als je kampioen zou worden. Klinkt als een mooi verhaal van Rutger die toch aan geloofwaardigheid aan het inboeten is. Rechtsbenige centrale verdediger is ook behoorlijk essentieel. Nog maar eens De Vrij proberen? ;-)
De 6 positie he, zou wel een enorme versterking zijn. Denkt dat de verdediger niet komt en het voorlopig zo blijft staan, met als backup wieffer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan