Doorschakelen en Zerrouki vergeten.
Nou ja, je kan toch op z'n minst Streuer zijn aandacht gunnen en iedere dag een nieuw bod uitbrengen. Accepteren doen ze toch niet.
Doorschakelen en Zerrouki vergeten.
Als lapmiddel zou het kunnen, maar aub in Juli gewoon een klasbak halen die er meteen staat.Miramar zijn favoriet Vilhena schijnt bovenaan het lijstje te staan. Ben ik altijd wel fan van geweest. Brengt een hoop ervaring en heeft ergens wel iets om te stofzuigen op zes. Ik ben er niet op tegen ondanks het een oude bekende is.
Vilhena huren en Mannsverk ophalen. De laatse het komende half jaar optrainen.Vilhena huren als optie voor de korte termijn en dan van de zomer Zerrouki halen is niet eens zo'n gek idee.
De blessure van Hancko lijkt mee te vallen is gisteren bekend gemaakt. Maar er zal wel een rechtsbenige verdediger bijkomen, want Geertruida houdt op die plek niet over.Ik denk dat er komende week een verdediger bijkomt. Nu heb je alleen Geertuida en Rasmussen over.
Ik denk dat er komende week een verdediger bijkomt. Nu heb je alleen Geertuida en Rasmussen over.
Piatkowski is onderweg. Waarnaar, dat is nog de vraag.Piatkowski is onderweg naar Feyenoord
Hij gaat naar Gent, Feyenoord was al afgehaakt. Die gaan nu voor SchoutenPiatkowski is onderweg naar Feyenoord
Hij gaat naar Gent, Feyenoord was al afgehaakt. Die gaan nu voor Schouten
De 6 positie he, zou wel een enorme versterking zijn. Denkt dat de verdediger niet komt en het voorlopig zo blijft staan, met als backup wieffer.Andere positie. Huur met 15 miljoen koopoptie. Dat is wel krankzinnig veel geld en kun je enkel lichten als je kampioen zou worden. Klinkt als een mooi verhaal van Rutger die toch aan geloofwaardigheid aan het inboeten is. Rechtsbenige centrale verdediger is ook behoorlijk essentieel. Nog maar eens De Vrij proberen? ;-)