2,5 miljoen zou wel schandalig veel zijn. Ik mag toch hopen dat de transfersom niet boven de 2 miljoen ligt.
2,5 miljoen it is. Zelfs de Telegraaf meldt dat bedrag.
2,5 miljoen zou wel schandalig veel zijn. Ik mag toch hopen dat de transfersom niet boven de 2 miljoen ligt.
2,5 miljoen it is. Zelfs de Telegraaf meldt dat bedrag.
Voor 2,5 miljoen heb je de komende 4 jaar geen gezeik meer dat de verdediging zo jong is en dat we een ervaren kracht ontberen achterin.
5,5 ton per jaar afschrijven voor een verdediger lijkt veel maar ik denk dat we over 4 jaar blij zijn dat we het hebben gedaan.
Maar als we Max moeten geloven was het beter geweest als we de komende 4 jaar elke week weer hadden kunnen ouwehoeren dat onze verdediging bestaat uit A spelers en dat we daarom weer verloren.
Salarissen kun je niet afschrijven.Het is geen 5,5 ton per jaar, maar 1,35 miljoen per jaar, als je het salaris meetelt. Maar goed, ik vind het ook een ok? investering in iemand die je vrijwel zeker beter maakt. Al moet ik ook zeggen dat Nijland het prima voor elkaar heeft.
Salarissen kun je niet afschrijven.
Dat is waar. Sorry, Hoek!
Je bent een goede gokker. Feyenoord en Groningen waren eerder deze week al rond, maar men heeft het op dringend verzoek van Nijland verzwegen. Ze wilden het dus over de wedstrijd heen tillen en daarna Reijnen presenteren, zodat Groningen tegen Twente nog gebruik kon maken van Botteghin en beide clubs ook voor komend weekend op sterkte zijn.
Sterke verdediger, grote gozer. Goede pass ook. Iedere lange bal kwam aan tegen Twente.
Je wordt er niet slechter van. Hoop alleen dat de progressie van Van Beek niet gestremd wordt.
Nogal ja. Daarom zijn er geen excuses meer. Dit jaar moeten we kampioen worden.
Alweer? ik blijf er bij, een hoop aankopen maar allemaal spelers die Feyenoord niet heel veel verder helpen. Allemaal subtoppers bij een ploeg die nog steeds diepe dalen heeft, zo bleek in de voorbereiding al. Zowel PSV als Ajax heeft dit beleid gehad, veel eredivisiespelers halen bij subtoppers, ze werden er geen kampioen mee. Gaat Feyenoord ook no way lukken met deze ploeg.
Maar goed, de Kuip droomt alweer van de Coolsingel. Alweer...