Hij zal wel bedoelen dat het een verfijnde dribbelaar betreft. Oftewel zo'n speler die Ajax in overtal heeft.
Dan heeft hij Ajax zeker al een tijdje niet zien voetballen
Hij zal wel bedoelen dat het een verfijnde dribbelaar betreft. Oftewel zo'n speler die Ajax in overtal heeft.
Hier word ik wel een beetje verdrietig van. Voor mij is het onbegrijpelijk dat we wel investeren in spelers als Immers, Toornstra, Elia en El Ahmadi, om vervolgens je eigen talenten (Sleegers, Boetius, Vilhena) of voor een fooitje of gratis de deur te wijzen. Het staat totaal haaks op het beleid. Sleegers heeft bij Eindhoven en ook in oefenwedstrijden laten zien dat hij een hele bruikbare selectiespeler kan zijn.
Voor mij is het heel simpel: als we met deze selectie en dit beleid geen kampioen worden of er heel dicht tegenaan zaten, moet Van Geel zijn koffers pakken.
Een goede reputatie heeft die man als je hem googled.
Volgens mij heeft daar een paar jaar terug nog een heel verhaal in de VI gestaan. Dat hij jongere spelers dan 16 een contract voorschotelde o.i.d.
Snel vergeten maar, deze grote fout. Blij dat hij weg is. Het was heel pijnlijk om hem in z'n eentje over het trainingsveld te zien sjokken.
Reijnen gaat niet naar Groningen, zou wel heel raar zijn als vd Looi maandag in het DVHN zegt het niet in hem te zien zitten dat ze hem dan toch halen. Grunn richt zich qua opvolging op het buitenland stond in het DVHN.
Ik weet niet of Sleegers het is, want kennelijk is hij er op zijn 21ste nog niet aan Feyenoord toe. Wel vind ik dat Jamel een punt heeft. Vorige zomer liep zowel het contract van Immers als die van Bo?tius nog twee jaar door. Beide hadden ze een goed jaar gedraaid. Toen heeft Van Geel de prioriteit gegeven aan het verlengen en opwaarderen van het contract van Immers. Vilhena die zat net als Bo?tius bij de laatste dertig spelers voor Brazili? en draaide een prima voorbereiding en start van de competitie. Vervolgens heeft Van Geel El Ahmadi en Toornstra gehaald en werd Vilhena op de bank geplaatst. Deze zomer ruilen we een Bo?tius om voor een speler die sinds zijn vertrek bij FC Twente geen betere statistieken kan overleggen dan Bo?tius zijn laatste jaar bij Feyenoord. Er is voor een kampioenschap een selectie samengesteld, dus laat het nu dan ook maar zien ook.
Je kan op 15 jarige leeftijd een talent worden genoemd,maar als je 21 bent en het blijkt dat het toch wat tegenvalt dan kan je gaan zeggen dat we meer jeugd de kans moeten geven maar dat slaat dan natuurlijk nergens op, we zijn geen club waar we uit medelijden spelers die ooit werden aangeduid als talent maar laten aanmodderen tot hun 25e .
De stranden lagen vandaag vol met jongens die in beginsel 10 keer beter waren als een Jordi Clasie, maar nu verveeld op een strandbed een blikje bier wegklokken.
We hebben uit pure geldnood jeugd in moeten passen maar niemand gaat mij vertellen dat een Ramon van Haaren een speler was waar Feyenoord nog jaren plezier van had kunnen hebben.
Leuke speler maar puur uit nood werd hij opgesteld, niet omdat hij overliep van talent.
En zo waren er meer, en daar hoort oa die Sleegers bij.
Ricky van Haaren? Dat dikkertje is wel weer het andere uiterste. Niet iedere jeugdspeler is automatisch Feyenoord-1 materiaal, dat ben ik met je eens. Maar Vilhena, Boetius en Sleegers zijn dat wel en die worden afgeserveerd. En daar ben ik het totaal niet mee eens.
Ik ga mezelf trouwens ook afvragen hoeveel goals Schuurman nog moet maken voordat hij eens bij de selectie zit en mag gaan invallen. Straks gewoon zesde keuze, achter o.a. Immers, El Ahmadi en Toornstra. Dat kan gewoon niet.