Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Sorry, Rick.

Mij zegt Schuurman niks, dat zegt ook niet alles maar wel dat het blijkbaar niet het talent is waar ik weleens wat over heb gelezen.
Dat jij je zorgern maakt dat begrijp ik, maar we moeten niet elke speler gelijk maar weer het etiket ''talent'' opplakken.
Immers heeft het gered op karakter, en dat is vaak wat talenten ontbreekt, karakter om bij een tegenslag door te gaan, alleen Vilhena geef ik die credits.

Schuurman is het grootste talent van de nieuwe generatie. Topscorer van de voorbereiding en gisteren nog twee keer trefzeker namens Jong Feyenoord tegen Jong Heerenveen.

www.fr12.nl/nieuws/32980-video-|-schuurman-scoort-fraai-voor-jong-feyenoord.html
 

Fabian

Active member
Dat is dus het probleem. Het zal even duren voordat hij die kans krijgt. Immers, labrador en Toornstra lopen in de weg.

Ja, hij is vernoemd naar Litmanen. Helaas voor zijn pa werd hij voor Feyenoord.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb een vrij uitgebreide samenvatting gevonden van die wedstrijd. Even een stukje naar beneden scrollen, dan staat 'ie er tussen.

http://www.sc-heerenveen.nl/sc-heerenveentv/overzicht

Kramer heeft buiten zijn penalty twee balcontacten in het filmpje. Ik zou zeggen, kijk allemaal even op jullie gemakje. Dit is de spits waar wij 1,5 miljoen voor hebben betaald...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ricky van Haaren? Dat dikkertje is wel weer het andere uiterste. Niet iedere jeugdspeler is automatisch Feyenoord-1 materiaal, dat ben ik met je eens. Maar Vilhena, Boetius en Sleegers zijn dat wel en die worden afgeserveerd. En daar ben ik het totaal niet mee eens.

Ik ga mezelf trouwens ook afvragen hoeveel goals Schuurman nog moet maken voordat hij eens bij de selectie zit en mag gaan invallen. Straks gewoon zesde keuze, achter o.a. Immers, El Ahmadi en Toornstra. Dat kan gewoon niet.

Ik dacht dat we hadden geleerd dat we goals nodig hadden. Nou die maakt Schuurman wel. De middenvelders die zich zo druk met het spel bemoeien zonder rendement daar hebben we er wel genoeg van. Maar goed, Toornstra en El Ahmadi spelen alle serieuze oefenwedstrijden en tegen FC Utrecht matig en nu gaan we weer voor Immers die eigenlijk was afgeschreven voor de basis. Schuurman die hebben we in de serieuze wedstrijden alleen nog een half uurtje tegen Fortuna D?sseldorf en ook zoiets tegen VVV zien spelen. Vilhena die speelt de hele voorbereiding op het middenveld uitstekend en die mag gelukkig weer eens een invalbeurtje doen. Zou leuk zijn als we gewoon gaan voetballen en met Vilhena voor de verdediging, Vejinovic als lopende middenvelder en Schuurman als nummer tien gaan spelen. We hebben echter de voorbereiding dat niet geprobeerd, dus we zullen wel op de kansloze voet verder gaan.

Sleegers is ook een speler die goals kan maken en assists kan geven. Die hebben we in de serieuze wedstrijden alleen nog een half uurtje tegen VVV mogen zien. We zullen zien wat er van die jongen gaat worden.

Ik hoop overigens dat Kramer toch iets beter gaat kaatsen dan tegen Jong SC Heerenveen, want anders is hij echt maar net ietsje beter dan Te Vrede. Voor die 1,5 miljoen euro moet je dan toch wel iets beters kunnen scouten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik dacht dat we hadden geleerd dat we goals nodig hadden. Nou die maakt Schuurman wel. De middenvelders die zich zo druk met het spel bemoeien zonder rendement daar hebben we er wel genoeg van. Maar goed, Toornstra en El Ahmadi spelen alle serieuze oefenwedstrijden en tegen FC Utrecht matig en nu gaan we weer voor Immers die eigenlijk was afgeschreven voor de basis. Schuurman die hebben we in de serieuze wedstrijden alleen nog een half uurtje tegen Fortuna D?sseldorf en ook zoiets tegen VVV zien spelen. Vilhena die speelt de hele voorbereiding op het middenveld uitstekend en die mag gelukkig weer eens een invalbeurtje doen. Zou leuk zijn als we gewoon gaan voetballen en met Vilhena voor de verdediging, Vejinovic als lopende middenvelder en Schuurman als nummer tien gaan spelen. We hebben echter de voorbereiding dat niet geprobeerd, dus we zullen wel op de kansloze voet verder gaan.

Sleegers is ook een speler die goals kan maken en assists kan geven. Die hebben we in de serieuze wedstrijden alleen nog een half uurtje tegen VVV mogen zien. We zullen zien wat er van die jongen gaat worden.

Ik hoop overigens dat Kramer toch iets beter gaat kaatsen dan tegen Jong SC Heerenveen, want anders is hij echt maar net ietsje beter dan Te Vrede. Voor die 1,5 miljoen euro moet je dan toch wel iets beters kunnen scouten.

We zijn het helemaal eens. Met het accent verschil dat ik het middenveld niet zo statisch zou laten spelen als jij hierboven schetst. Laat Vilhena en Vejinovic maar veel van positie wisselen. Beurtelings diep gaan enzo. Maar voor de rest denken we er hetzelfde over. Zijn wij dan zo gek, of ziet de leiding van Feyenoord dingen die wij niet zien? Ik weet het niet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat er volgens mij speelt is het volgende. Reijnen ontkende zojuist na Zwolle-Cambuur alles.

Ik denk dus: Botteghin gaat naar Feyenoord, Reijnen naar Groningen. Maar een van de twee transfers is nog niet rond. Als beide rond zijn dan wordt het in 1x bekend gemaakt (vrijdag ofzo).

Je bent een goede gokker. Feyenoord en Groningen waren eerder deze week al rond, maar men heeft het op dringend verzoek van Nijland verzwegen. Ze wilden het dus over de wedstrijd heen tillen en daarna Reijnen presenteren, zodat Groningen tegen Twente nog gebruik kon maken van Botteghin en beide clubs ook voor komend weekend op sterkte zijn.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Prima gedaan van Nijland. 2.5 miljoen is ook een behoorlijk bedrag voor een verdediger met ene contract van een jaar.
 

Max

Administrator
Forumleiding
2,5 miljoen zou wel schandalig veel zijn. Ik mag toch hopen dat de transfersom niet boven de 2 miljoen ligt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan