Fabian
Active member
Alweer? ik blijf er bij, een hoop aankopen maar allemaal spelers die Feyenoord niet heel veel verder helpen. Allemaal subtoppers bij een ploeg die nog steeds diepe dalen heeft, zo bleek in de voorbereiding al. Zowel PSV als Ajax heeft dit beleid gehad, veel eredivisiespelers halen bij subtoppers, ze werden er geen kampioen mee. Gaat Feyenoord ook no way lukken met deze ploeg.
Maar goed, de Kuip droomt alweer van de Coolsingel. Alweer...
Het rare is, wij zijn met dit beleid wel al een keer kampioen geworden.
In 98/99 haalden we ook 'subtoppers' met Paauwe, Konterman, Van Vossen, Tininho, zelfs bij Tomasson waren toen vraagtekens die terugkwam van een mislukt avontuur bij Newcastle.
Maar op ??n of andere manier paste die puzzel in elkaar wat niemand verwachtte.
Ik zeg niet dat we nu fluitend kampioen gaan worden, maar het is niet geheel waar wanneer er gezegd wordt dat dit beleid niet altijd loont.
Het gekke is alleen dat na in mijn ogen 'paniek' het gehele beleid overboord wordt gegooid. En wanneer je zo rigoureus ingrijpt, moet je ook presteren. Alle excuses zijn verdwenen. En wellicht is dat maar goed ook.
Ik verwacht PSV als kampioen hoor. Maar als ik verder kijk naar de eredivisie zie ik eigenlijk geen ploegen waar Feyenoord voor onder doet.
Laatst bewerkt: