fr-keff
Active member
Had hij eerder al moeten doen.
Laatste weken dan willen clubs in het nauw nog wel eens een paniek aankoop doen.
Had hij eerder al moeten doen.
Die gaat echt nog wel naar Feyenoord.
Ze proberen het maximale eruit te halen en naar hun fans uit te stralen dat ze er alles aan hebben gedaan om hem te behouden. Het gaat echt nog wel rond komen.Als je die Botteghin bij zijn interview zo ziet, dan is dat voor Groningen toch bijna niet meer vol te houden? Die jongen heeft totaal zijn zinnen gezet op een transfer naar Feyenoord. Wel knap dat hij vandaag blijkbaar wel een prima wedstrijd speelde.
Ze proberen het maximale eruit te halen en naar hun fans uit te stralen dat ze er alles aan hebben gedaan om hem te behouden. Het gaat echt nog wel rond komen.
Nijland zijn toon was laatst al anders toen hij het over opvolging had. Ik verwacht de transfer eigenlijk nog voor het komende weekend.
Nijland, die ken ik nu lang genoeg. Prima directeur, zeer scherpe onderhandelaar die de pers veel gebruikt. Nooit iets geloven wat hij in de pers roept, wat het ook is.
Wat er volgens mij speelt is het volgende. Reijnen ontkende zojuist na Zwolle-Cambuur alles.
Ik denk dus: Botteghin gaat naar Feyenoord, Reijnen naar Groningen. Maar een van de twee transfers is nog niet rond. Als beide rond zijn dan wordt het in 1x bekend gemaakt (vrijdag ofzo).
Zou een goede deal zijn, vond Reijnen verleden seizoen sterk spelen en zag in hem zelfs iets voor ons.
Wat er volgens mij speelt is het volgende. Reijnen ontkende zojuist na Zwolle-Cambuur alles.
Ik denk dus: Botteghin gaat naar Feyenoord, Reijnen naar Groningen. Maar een van de twee transfers is nog niet rond. Als beide rond zijn dan wordt het in 1x bekend gemaakt (vrijdag ofzo).