JFK
Well-known member
Alweer?
We pakken de dubbel!
Alweer?
Je hebt zijn HSV-tijd gemist?Het laatste seizoen dat hij beter presteerde dan de Bo?tius van afgelopen seizoen was geloof ik zijn laatste seizoen bij FC Twente. Een prestatiecontract zou dus een prima deal zijn. Kun je net zo goed die maffe Drenthe erbij nemen. Die is volgens mij zelfs nog minder vaak de bocht uit gevlogen.
Maar goed, wie weet dat hij per ongeluk weer zijn niveau van zijn laatste jaar FC Twente haalt.
We pakken de dubbel!
Je hebt zijn HSV-tijd gemist?
Dat rapzootje lozen en nog een linksback en ik begin er nog een beetje in te geloven.
Ik word er niet vrolijk van. Botteghin is prima, maar had al een paar weken geleden Feyenoorder moeten zijn. Elia, dat is gewoon de volgende die zich aansluit bij het gangsterclubje van Kazim. Heeft de afgelopen jaren niks gepresteerd en wordt in 1 klap onze best betaalxe speler. En met zijn 28 jaar heeft hij ook geen restwaarde meer. En Kramer... Volgens mij is mijn mening over Kramer wel bekend inmiddels.
Dus nee, al met al ben ik niet echt enthousiast.
Je hebt zijn HSV-tijd gemist?
Bo?tius aan de praat krijgen geloof ik meer in dan de duurdere en oudere Elia aan de praat krijgen.
Kramer die rond de Klassieker de boel opjut met wat vijandige uitspraken richting Ajax, er toevallig een goaltje in pist waardoor Feyenoord een punt haalt in de Arena. Kramer wordt echt wel populair bij de aanhang.